קרדיט: Canva

 

כאשר אתם ממנים מנהל חדש בארגון חשוב לבדוק כי הוא בעל כל הכישורים הדרושים לכם, ושהוא יקבל הכשרה בהתבסס על חמשת השלבים הבאים: תובנה, מוטיבציה, אפשרויות, תרגול אמיתי ואחריות. שלבים אלו מעריכים האם המנהל זקוק לתובנה נוספת, מוטיבציה או יכולת, או שמא יש לתת לו את האפשרות ליישם את המיומנויות הקיימות בתנאים אמיתיים ולהיות אחראי על התוצאות. מידע זה יכול גם לעזור לארגון לקבוע איזה מאמן מתאים למנהל על סמך ניתוח צרכים. מאמן אשר סיים לימודי אימון ומוסמך על ידי ICF יוכל לתת מענה לכל צורך שיעלה במהלך אימון מנהלים. לדוגמה, אם מנהיג זקוק לתובנה, אז המאמן המתאים ביותר הוא מישהו שיכול לספק משוב ומטרות המעודדות יצירתיות. אם ארגון לא בטוח מה מנהיג צריך, הם יכולים לשכור מאמן שיעזור לזהות בעיות, כגון ניתוח צרכים.

איך עובד אימון מנהלים

ישנן אפשרויות רבות עבור קורס מנהלים, אך המוצלח ביותר מבניהן הוא קורס אימון למנהלים, אשר כולל בדרך כלל סדרה של שלבים – קבלה, הערכה, הגדרת יעדים ותכנון פעולה. התוכנית המוגמרת נבדקת על ידי המנהל, אם הכל בסדר, המאמן מתחיל בעבודתו. התהליך מסתיים כאשר כל המטרות הושגו. אם ארגון משלם עבור שירותי אימון, הוא עשוי לקבל עדכוני סטטוס תקופתיים, אך שום דבר אחר אינו משותף ללא רשות הלקוח. פגישה פנים אל פנים היא אידיאלית בהתחשב בכך שרוב התקשורת היא מילולית והזמן המושקע בפגישה עוזר לבנות קרבה בתחילה. עם זאת, כעת השיטות של פגישות והתייעצויות בטלפון או בוועידת וידאו זוכות לפופולריות מיוחדת בגלל יתרונות כמו חסך בזמן, היכולת לבצע את הפגישות מכל מקום והחוסר בהפרעות מסביב.

מה היתרונות של אימון מנהלים?

אימון מנהלים הוא כלי רב ערך לפיתוח נכון של מנהלים. עם זאת, חשוב שארגונים יבחרו בקפידה מאמן העומד בדרישות של פיתוח מנהיגות אשר עובד בשיטת פסיכולוגיה חיובית. אימון מנהלים אינו תרופת פלא לכל הבעיות הארגוניות, אלא כלי שימושי להכשרה ופיתוח צוות ניהולי. חברות נהגו לשכור מאמני מנהלים כדי להיכנס ולתקן את אותם עובדים שעושים הרבה טעויות. כיום, רוב הארגונים שוכרים מאמני מנהלים כדי להשקיע במנהלים הבכירים שלהם ובפוטנציאל הגבוה שלהם, וכעת להחזיק מאמן הפך למין סמל סטטוס. רוצים להיות מאמנים שכל ארגון רוצה להעסיק? אתם יכולים לרכוש את כל הידע הנחוץ לכם, ולקבל הכשרה בשיטת קוד המנצח על ידי הרשמה לבית הספר קוד האימון. מהרו והירשמו עוד היום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here