קרדיט Canva

אבחונים שילדים עוברים הם מהירים ונוחים יותר משום שהתור למכונים פרטיים כאלה קצר יותר, מטבע הדברים. אם ילדכם נאלץ לעבור אבחון כזה יש לכם בוודאי מושג מהו המחיר הפרטי לעומת הציבורי, אבל זה תלוי במידת הדחיפות ובכך שיש יתרונות לכל סוג של אבחון מקצועי. בכל אבחון דידקטי מחיר השירות עולה יותר מאשר תשלמו במכון של שירותי אבחון ציבוריים, אבל האיכות של המבדקים והאבחונים היא באותה רמה גבוהה. אם אתם רוצים לעזור לילדכם על מנת לשלב אותו בכיתה ולהדביר את הפערים שיש לו בגלל לקויות למידה מסוימות או בגלל קשיים פסיכולוגיים, אין ספק שזוהי הדרך הטובה ביותר לעזור לו להגיע כמה שיותר מהר לעזרה המקצועית שהוא צריך. באבחון פרטי כזה תקבלו גם יותר פרטיות ותוכלו לעשות זאת גם ללא הפניה מבית הספר, אלא רק על סמך החשדות שלכם והרצון שלכם לוודא שהכל בסדר עם ילדכם. במכון תושייה עומדים לרשותכם כבר 20 שנה על מנת לאבחן את הילדים ולסייע להם להתגבר על כל קושי.

מה חשוב לדעת על אבחונים לילדים?

הסיבות המגוונות שבגללן הולכי לאבחון פסיכודידקטי או דידקטי בלבד מגוונות ומשתנות מילד לילד. מה שמשוף להן הוא הרצון להבין מה קורה לילד שבגללו הוא מתנהג שלא כרגיל, כמו שהגרתם אותו. ילדים עוברים משברים שונים כאשר הם מרגישים שאינם מצליחים לעמוד בציפיות של הוריהם ומוריהם וכאשר הם יודעים שאינם משתווים בהישגיהם להישגי כיתתם. משום כך, כשמחפשים אבחון פסיכודידקטי מחיר האבחון לא תמיד מהווה שיקול כדי להשיג את הטוב ביותר לילדכם. מה שהכי חשוב הוא להגיע לתשובות הנכונות כדי להתחיל לעזור לילד להתמודד. זהו מבדק שמשלב את האבחון הפסיכולוגי עם האבחון הדידקטי והוא חיוני לכל ילד שאינו עומד בקצב של חבריו.

משבר נפשי יכול להשפיע לרעה

משברים רבים מאפיינים את גיל הילדות ואת גיל הנעורים וזה כלל אינו מובן מאליו שאפשר לצלוח בשלום את השנים המלחיצות ללא קשיים בלימודים. מה שקורה בכיתה בדרך כלל מאפשר לנו להבין תחילה אם יש בעיה והיכן היא מתבטאת, ולכן נדרש אבחון פסיכודידקטי שיתקוף אותה מכל הכיוונים. כך אפשר יהיה לאתר האם המקור הוא נפשי או בגלל לקויות למידה או כל סיבה אחרת שאפשר לטפל בה בהצלחה. המטרה היא להחזיר את הילד למסלול ובזה אפשר לקבל תשובות מהר יותר באבחון פרטי. מכון תושייה עורך מבחנים ואבחונים כאלה לילדים ונוער כבר עשרים שנה בהצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here