קורס nlp מעבר לכל דמיון
צילום מכללת מעיינות

NLP היא שיטה אשר מאפשרת לנו, באמצעות טכניקות ומיומנויות פסיכולוגיות שונות, לייצר השפעה על המחשבות, הרגשות וההתנהגות שלנו, כך שנדע להתנהל בצורה נכונה. המטרה היא, להשתמש בכלים שונים אשר יכולים לעזור לנו לשנות הרגלים ודפוסים שהתרגלנו אליהם, באופן כזה שישרת את המטרה שלנו וישפר, הן את התקשורת שלנו עם עצמנו והן את התקשורת שלנו עם הסביבה. כך אנחנו יכולים להשיג מטרות שונות, כאמור. 

על מנת לעסוק בתחום של NLP, אנחנו צריכים ללמוד דמיון מודרך. לא כל אחד יכול לעסוק בו. מדובר על תחום מאוד ייחודי, אשר לא פעם יכול לשנות את התודעה שלנו או של כל אדם מולו אנחנו משתמשים בשיטה זו. לכן אנחנו צריכים ללמוד אותה היטב ובצורה מקצועית.

יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בכלים של NLP. מדובר בכלי עבודה מאוד יעיל ונוח על מנת להשיג מטרות שונות, בין אם זה מבחינה אישית או מקצועית.

אחד היתרונות של מי שלמדה קורס דמיון מודרך, הוא שליטה טובה יותר בחרדות ובפחדים שלה ויכולת לסייע גם לאחרים.

הרגשת פחד הינה תחושה גופנית ונפשית לא כל כך נעימה, בני אדם חשים אימה רק מעצם המחשבה שהם עלולים להיקלע לסיטואציה מפחידה. 

כתוצאה מכך, יש המעדיפים להימנע מלהגיע למצבים בהם עלולים להתעורר חרדה או תחושת פחד, וחבל, כי בכך הם מפסידים חלק ניכר מחייהם ומוותרים על חלומות ומטרות שרצו להגשים. בזכות קורס NLP רוכשים ידע לטיפול בפחדים ועוד דברים שמונעים מאדם לממש את עצמו.

מה חשוב לדעת על לימודי NLP?

לימודי NLP מתאימים לנשים המחפשות משמעות לחייהן ואשר מעוניינות לשנות לחיוב את חייהם של אנשים ונשים באמצעות טיפול ממוקד ודמיון מודרך.

מכללת מעיינות מציעה תוכנית הכשרה מקיפה בעבור נשים שרוצות לרכוש מקצוע משנה חיים.

נשים שעברו קורס NLP  במכללת מעינות יכולות להשפיע על המטופל, להפעיל מחדש את המוח שלו ולגרום למטופל לפעול/לחשוב באופן שונה ובכך להשפיע על דרך התגובות שלו לסביבתו, בהתנהגות היומיומית בבית, בעבודה, עם המשפחה ובכל מקום. 

הרעיון העומד מאחורי השיטה הוא, הקניית היכולת למטופל, לסגל לעצמו יכולות והתנהגויות שיעזרו לו לכבוש את היעדים שהגדיר בחיים

לאור הפריחה בתחום והביקוש הרב בעבור הטיפול ניתן לראות כיצד נפתחו לא מעט מרכזים אשר מכשירים מטפלים בתחום.

 מדובר בהכשרה מקיפה אשר מגלמת בחובה פוטנציאל תעסוקה נרחב בשל הביקוש הרב בעבור הטיפול מצד הציבור. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here