רצית לעזור לטפל באנשים? רצית להכניס שמחה לחבריך? בריאות לבני משפחתך? קורס פרחי באך היא דרך מצוינת לכך.  לימודי פרחי באך יפתח לך צוהר לעולם הטיפול האלטרנטיבי, בצורה ייחודית ומרתקת. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ללא כל התחייבות פנו אלינו כעת.

שמעתם על פרחי באך ואתם מחפשים להכיר את התחום ולדעת יותר מקרוב? בואו לשמוע על קורס מעניין שיפתח בפניכם ערוצים לעולם שעוד לא הכרתם עד היום לצד עבודה מבוקשת ומלאת סיפוק שלצידה פרנסה יפה.

יש מעט מאוד תחומים שמעניינים באמת את הלומדים, בתחום הרפואה המשלימה יש מאות תחומים וכולם מרתקים ומושכים, יחד עם זאת היום יש התפתחות רבה של תחומים אלה וכל בוגרי הקורסים השונים זוכים למקצוע מעניין ומתגמל, הן מבחינה אישית והן מבחינה כלכלית.

מהם פרחי באך?
פרחי באך הם למעשה תמציות אשר עשויות משלושים ושמונה מיני פרחים, כאשר על פי שיטתו של ד"ר באך – ממציא השיטה – יש שלושים ושמונה סוגים של מצבים נפשיים ועל פיהם הוא יצר תמציות פרחים, אשר  מתאימות להן. שיטה זו יכולה לרפא בני אדם על פי מצבם הנפשי.

כאשר למעשה הוא שואב את השראתו מהרפואות מהמזרח הרחוק אשר מחברות באופן טוטאלי בין גוף לנפש. כאשר הנפש חולה גם הגוף יהיה חולה. פרחי הבאך עוזרים לנטרל הרגשה לא טובה, הם תורמים ליצירת שלווה ושמחה. על פי תורתו של ד"ר באך יש תדרים אנרגטיים או רגשיים שהינם זהים לתדרים הנמצאים בפרח וכאשר לוקחים תמצית מפרח המתאים לתכונה רגשית אשר לא נמצאת באיזון ניתן להחזיר את האיזון.

טיפול אלטרנטיבי: 
פרחי באך הינו חלק מטיפול של הרפואה האלטרנטיבית שנכנסה למודעות בשנים האחרונות ותפסה חלק עיקרי וחשוב בחיינו. דר' באך גילה כי בפרחים ישנם תכונות שיכולות להקל על מצבים של חרדה, פחד וכעס ורקח 38 תמציות של פרחי באך כשכל אחד מתאים לבעיה אחרת וכל אחד בוחר את מה שמתאים עבורו.

פרחי באך משפרים את מצב הרוח בצורה משמעותית ומביאים את האדם להתחבר לאני הטבעי שלו. ישנו קשר רציף בין חולי לבין מצבו הנפשי של האדם. החולי הינו תוצאה של המצב הנפשי. התרופה הנרקחת מן הצמחים מביאה את הגוף לרוגע הנדרש לו כשהמטרה היא להביא בסופו של דבר את הגוף לאיזון.

האם צמחים מעניינים אותך? השילוב שבין צמחי לרפואה מדברת אליך? אנחנו המקום להפנים עבורך את כל המידע המקצועי אשר בתחום. את וגם אתה מוזמנים למלא את הטופס המקוון ואנו נשוב אליכם עם מידע על קורסים מומלצים, עלויות והטבות משתלמות.

מתי זה עוזר?
כולנו מכירים את התחושה של גלגול הבטן, כאבים וסחרחורות, אשר מתלווים לפני בחינה חשובה. זה יכול להיות ביום הבחינה אבל גם בימים שלפניה, וככל שמתקרבים למועד הבחינה. באמצעות פרחי באך אנו יכולים לנטרל את ההשפעה הזו, ולהתרכז בלימודים. קורס פרחי באך הוא בהחלט אופציה נהדרת לפתור בעצמנו ולעצמנו, אך כמובן לא רק. כמובן ניתן לתמוך ולעזור לחברינו ולבני משפחתנו במצבים של לחץ. אבל לא רק בלחץ. כאשר חברה חווה פרידה מכאיבה מבן זוג. אין דבר טוב יותר מפרחי באך למען הקלה על ההרגשה הכואבת והלא נעימה.

לומדים:
אין שום סיכון בלקחת את פרחי הבאך מאחר והתמציות נרקחות על בסיס טבעי בלבד ללא שום רעלים ותוספות מסביב. אין גם סיכון בכמות שהאדם לקח הכל בהתאם לצורך של האדם עצמו שיודע מה טוב עבורו.

קורס ללימודי פרחי באך הינו אחת הקורסים המרתקים ביותר והמבוקשים ביותר ושיטה זו נחשבת כיום כמובילה בעולם בתחום ההתמודדות עם בעיות רגשיות. קורס זה פותח בפניכם אופקים ותחומים חדשים ומעניינים והביקוש לו הוא רב.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר. אנו נחזור אליכם עם פרטים מלאים על קורס פרחי באך, מועדים הקורס, מחירים, וכל דבר אשר יכול לעניין אתכם בנושא פרחי הבאך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here