מנסים לכתוב מייל לנכד ולא הולך לכם? יש לכם זמן פנוי ורוצים לשפר את מיומנויות המחשב שלכם? קורס מחשבים למבוגרים הוא התשובה המנצחת עבורכם. מלאו את פרטיכם באתר עכשיו וקבלו את כל המידע הנדרש לכם בדרככם ללימודי מחשבים. כל הקורסים המובילים, כל תוכניות הלימוד המותאמות במיוחד עבורכם, וכל המחירים האטרקטיביים.

בשנים האחרונות המחשבים הפכו לכלי עזר חשוב מאוד בחיינו. למרות שנדמה שכולם מבינים בדיוק איך מתפעלים את המחשב ואיך משתמשים בתוכנות השונות שלו למגוון צרכים יש אנשים רבים שאינם יודעים כלל איך מפעילים מחשב. בדיוק עבור אותם אנשים קיים קורס מחשבים בסיסי.

אין גיל ללימודי מחשב:
בעידן המודרני תופס המחשב מקום נכבד משגרת חיינו. לפעמים אנו מוצאים עצמו נזקקים לו לפתע והידע שלנו מוגבל, לעתים מתוך חשש להסתבך, לעתים בגלל שבעבר לא נזקקנו לו היום כן.

הקורס נותן מענה לכל מי שמעוניין ברכישת ידע בסיסי והבנת יישומי המחשב.

אם אתם מבוגרים, סקרנים ומחפשים תכנים מעניינים שיפתחו בפניכם אפיקים חדשים לשימוש עצמי מהנה ואף לתקשורת עם חברים, בני משפחה ועוד, אתם זקוקים ל – קורס מחשבים למבוגרים. מלאו פרטיכם באתר ותיהנו גם אתם ממגוון אפשרויות של קורסים מפולחים גיאוגרפית, לפי תכני לימוד ספציפיים ובמחירים נוחים.

מה לומדים בקורס מחשבים למבוגרים?
קורס מחשבים בסיסי הינו קורס המיועד לאנשים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם המחשבים. קורסים אלו הינם קורסים אינטימיים עם מספר קטן של משתתפים על מנת שכל תלמיד ייהנה מיחס אישי ויוכל ללמוד בקצב שלו מבלי למהר ולדלג על שלבים.

במהלך הקורס תלמדו כיצד בכלל ניגשים למחשב, איך משתמשים בתוכנות השימושיות השונות כמו לדוגמא וורד. תלמדו לדוגמא כיצד כותבים טקסט ואיך מעצבים אותו בהתאם לרצונכם ואיך מכינים מצגת פאוור פוינט ומוסיפים לה טקסים ותמונות.

שיעורים נוספים יוקדשו לנושא האינטרנט. תלמדו איך גולשים באתרי האינטרנט השונים, איך מחפשים מידע באחד ממנועי החיפוש הרבים הקיימים ותלמדו איך לפתוח דואר אלקטרוני ואיך מקבלים ושולחים מיילים לחברים או לקרובי משפחה. בהמשך, כאשר תצברו ידע וביטחון תוכלו להירשם לקורסים נוספים במחשבים במגוון נושאים.

הצטרפו גם אתם ללימודי קורס מחשבים למבוגרים ותגלו עולם שלם של תכנים ואפשרויות, אליהם לא נחשפתם בעבר. הקורס מותאם לכם אישית, ובאמצעות מילוי קצר של הטופס באתר תוכלו לקבל מגוון של המלצות וליהנות מייעוץ מהיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here