מעניין אותך לשלב בריאות ונפש עם קריירה מצליחה? תמיד חשבת שאתה יכול לתרום מעצמך ולא ידעת איך? זה הזמן לשאול את עצמך האם קורס מדריכי יוגה מתאים לי? התשובה היא ללא ספק חיובית, מלאו את הטופס המקוון והיווכחו בעצמכם!

שמעתם על יוגה? 
סקרנים לדעת מהי היוגה ולמה נהייתה כל כך מבוקשת ונפוצה בשנים האחרונות. היום תוכלו לשלב מקצוע מבוקש לצד הנאה.

מהי היוגה
המונח יוגה מדבר למעשה על ריכוז תשומת לב – כיוון (יוק) ואיחוד (יוג') – כלומר הכוונה ביוגה היא לאחד בין התודעה והנשמה. כאשר החושים מתחזקים ומורגשים בפנים ללא הסחות חיצוניות. זהו צב של שלווה כאשר אנו במיזוג עם המהות שלנו. ביוגה – באמצעים פיזיים ורוחניים אנו מגיעים לרוגע. היוגה המוכרת ביותר במערב היא היוגה הפיזית. כאשר דרכה אנו רוצים להגיע לזיכוך הנפש באמצעים של נשימה נכונה ותרגילים אשר מכנסים אותנו פנימה.

אם שלווה מדברת אליכם, אם הייתם רוצים להעבירה הלאה לאנשים נוספים, קורס מדריכי יוגה היא עבורכם. אתם מוזמנים למלא את הטופס באתר ונציגנו ישובו אליכם במהרה עם מחירים מועדים וקורסים מומלצים בתחום!

שיטות שונות של יוגה:

אשטנגה ויניאסה יוגה – בשיטה זו מתרגלים רצפים של תנוחות גוף בצורה מובנית מאוד.

ויונגה – שיטה אשר פותה בדרום הודו – מדרס, ומדברת על תהליכי הרצף. לא חשוב שלמות התנוחה אלא התרגול – כל אחד והיכולת שלו. דבר נוסף חשוב הוא שילוב הנשימה תוך כדי תנועה.

שיוונדה יוגה – תרגול, נשימה, הרפיה, מחשבה ותזונה. קיימים 12 תנוחות, תרגילי נשימה, מדיטציה ומנטרות חוזרות.

ביקראם יוגה – יוגה בעלת עשרים ושש תנוחות ושני תרגילי נשימה בסיסיים. היוגה מבוצעת בחדר מחומם.
אנוסארה יוגה – זרימה בנועם – שילוב של הפילוסופיה הטאנטרית.

אלו הם רק חלק משיטות היוגה המתפשטות ברחבי העולם. אנשים רבים מתחילים להבין כי שיטת היוגה בהחלט עוזרת לנו להירגע, עוזרת לנו לנשום נכון ולמעשה עוזרת לנו לסגל אורח חיים בריא יותר, נכון יותר ומרגיע הרבה יותר. שילוב מנצח.

קורס מדריכי יוגה בהחלט יכולה להתאים לך. כל יום מתווספים עוד ועוד אנשים אשר מתרגלים יוגה באופן רצוף וקבוע. בהופך את האמונה בתרגול יוגה למקצוע – אתה יכול ואת יכולה לגרום לסיפוק עצום של שילוב מקצועי ושל אמונה. אין טוב מזה.

ועוד קצת לסיום:

הקורס מעניין במיוחד ומקצוע שתפס תאוצה ועניין רב בשנים האחרונות. היוגה הגיעה מהודו הרחוקה והינה פילוסופיית חיי שלמה לצד תזונה נכונה ופעילות גופנית מתונה שבסופו של דבר מביאה את הגוף שלנו למצב של רוגע ואיזון.

היוגה נותנת כלים ליחיד בדרך לאיחוד רוחו עם הרוח האוניברסאלית בדרך לשחרור. לעיתים כוללת היוגה מדיטציה עם או בלי דיבורים. מטרת היוגה היא לקדם את המטופל בדרכו להגשמה עצמית, כוחות על ועצמאות.

ישנם כמה שלבים ביוגה כאשר כל אחד מהם מהווה תחום שניתן לתרגל בנפרד מהאיברים האחרים וללא תלות בהם. ביוגה קיים היבט פיסי כלומר: תנוחות הגוף שמטרתן חיטוב הגוף, חיזוקו ויציבותו. וההיבט הרוחני: נעשה בטכניקות נשימה שמביאות את המטופל לרוגע ושקט.

אנחנו כל הזמן נמצאים תחת פחדים, זיכרונות מהעבר, דמיונות ועוד כלומר: אליה שמפרידה בין העצמי ובין האחרים, בין החיצוני לפנימי ומערפל בעצם את ההווה. היוגה תעזור לכם לחבר את כל הפאזל יחד וליצור תמונה שלמה.

בואו להיות חלק ממדריכי יוגה ותתחילו ליהנות מהחיים בלי לחץ ומתח מיותרים. מלאו את הטופס המקוון וקבלו מאיתנו במהרה את כל ההמלצות הכי חמות על מוסדות לימוד איכותיים במחירים מפתיעים!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here