חושבים על לימודים מרתקים לתואר ראשון בסיומם תוכלו להשתלב בקלות במגוון מקומות עבודה? לימודי תזונה הם אפשרות נהדרת לרכוש מקצוע מרתק וליהנות מלימודים עשירים ומגוונים. אל תהססו, השאירו את הפרטים האישיים שלכם בטופס המקוון ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה עם כל המידע הדרוש אודות תוכנית הלימודים.

אם אתם מעוניינים ללמוד מקצוע מעניין העוסק בהבנת הקשר בין המזון אותו אנו צורכים לבין מצבנו הבריאותי קורס תזונה יכול לעניין אתכם. במהלך הלימודים לומדים הסטודנטים קורסים מגוונים אודות סוגי המזונות השונים וכיצד להתאימם לצרכים האישיים של כל אדם בהתאם לגילו, משקלו ומצבו הרפואי. בסיום הלימודים יוצאים הבוגרים שעמדו בהצלחה בכל דרישות הקורס עם מקצוע שימושי ומבוקש.

מהשמנת יתר ועד מחלות כרוניות:
העלייה ברמת החיים והתפתחות החברה המודרנית מציעים שפע של יתרונות טכנולוגיים מלאים בתכנים ושכלולים המעשירים את חיינו בתחומים רבים.

אולם העושר הזה מתבטא גם בתרבות האכילה וצריכת מזון "ג'אנק", ותופעת עודף משקל היא היום שכיחה מאד אפילו בקרב ילדים. עודף משקל בקרב מבוגרים עלול להיות גורם מקצר המשפיע על תוחלת החיים ויש לו קשר למחלות כמו דלקת פרקים, סוכרת ומחלות לב.

ישראל היא אחת המדינות הראשונות בעולם בה סובלים תושביה מבעיית עודף משקל. הסיבות לעודף משקל הינן תזונה שאיננה מאוזנת וחלוקה לא נכונה של אבות המזון. הלימודים באים לתת מענה לבעיות רפואיות הנובעות מתזונה לא נכונה ולמניעתן, והם מהווים חלק חשוב ברפואה במסגרת הקרויה פארא – רפואה.

הגוף והנפש:

מחקרים רבים מעידים כי כשהגוף בריא ההשפעות על הנפש הן רבות והמכלול הזה יותר אורח חיים נכון יותר בריאותית וקל יותר נפשית. לימודי תזונה כוללים חינוך לתזונה נכונה, התנהגות והפרעות אכילה, תזונה דיאטטית וקלינית ומכשירים את התלמידים להשתלבות במערכת הבריאות כדיאטנים, יועצים, מורים או חוקרים.

התכנים:
נושאי הלימוד כוללים בין היתר את מדעי החברה, מדעי הטבע, כימיה, ביולוגיה, מדעי הסביבה, מערכת העיכול, פיסיולוגיה, מדעי החברה,תזונה במאמץ, רפואת ספורט,מדעי הרפואה ועוד. הלימודים הינם לימודי תואר ונמשכים שלוש שנים וכוללים השתלמות. תנאי הקבלה הינם תעודת בגרות מלאה וציון פסיכומטרי שלא יהיה נמוך מ 650 .

אז אם גם אתם מעוניינים להצטרף לבוגרים רבים שכר הגשימו את החלום ועובדים כיועצי תזונה במגוון מקומות עבודה במשק אל תהססו, הצטרפו אלינו עוד השנה. נשמח לענות על כל שאלותיכם אודות תנאי הקבלה ותוכנית הלימודים. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את השם ומספר הטלפון שלכם באתר ואנחנו כבר נחזור אליכם עם כל המידע הרלוונטי!

עוד על תוכנית הלימודים:
לימודי תזונה הם לימודים מגוונים הכוללים בתוכם הרצאות עיוניות רבות בתחומים כלליים יותר הקשורים למדעי הטבע כמו פיזיקה, כימיה, ביולוגיה,  מתמטיקה וסטטיסטיקה לצד קורסים רבים השמים את הדגש על עקרונות התזונה כמו תכונות של סוגי מזונות שונים, איך מבטיחים את איכות המזון, איך מתאימים דיאטה מאוזנת עבור אנשים שונים בהתאם למצבם הבריאותי לדוגמא תפריט מאוזן עבור חולי סכרת..

במהלך הלימודים לומדים קורסים שונים אודות מגוון סוגים של הפרעות אכילה והטיפול בהפרעות השונות כמו אנורקסיה, בולימיה והשמנת יתר. במסגרת הלימודים יינתנו גם קורסים שונים העוסקים בפסיכולוגיה של האדם על מנת לתת כלים מקצועיים נוספים להתמודד עם המצבים השונים. הלימודים העיוניים נמשכים במשך 3 שנות לימוד וכל תלמיד יכול לבחור להתמחות בתחומים שונים לדוגמא תזונת ספורט או תזונה לחולים אחרי ניתוח.

אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים:
בנוסף ללימודים העיוניים ישנה התמחות מעשית מטעם משרד הבריאות במשך מספר חודשים ומי שיעמוד בה ויעבור בהצלחה את הקורסים יוכל להשתלב לעבודה במגוון מקומות כמו קופות חולים, בתי חולים, מכוני כושר או לעבוד כיועצי תזונה או דיאטטיקנים באופן פרטי. כמו כן, הבוגרים שירצו בכך יוכלו להמשיך ללימודים לתארים מתקדמים. הבוגרים יוכלו להשתלב גם באחת מחברות המזון הגדולות בתור יועצים מקצועיים.

לימודי תזונה הופכים בשנים האחרונות למאוד מבוקשים, אתם מוזמנים להצטרך להצלחה וללמוד מקצוע מבוקש. למידע נוסף אודות דרישות הקבלה למסלולי הלימוד השונים ולקבלת פרטים אודות גובה שכר הלימוד אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים האישיים שלכם כאן באתר בטופס המקוון ותוך זמן קצר אחד מנציגנו יחזרו אליכם עם כל המידע הדרוש. נשמח לראותכם בקרוב בין תלמידנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here