יש לכם ראש ריאלי, מעוניינים להשתלב במקומות תעסוקה בתחום הפיננסי, קורס להנהלת חשבונות הוא הצעד הראשון עבורכם. לקבלת מידע עדכני והצעות מחיר משתלמות מבתי הספר האיכותיים ביותר להנהלת חשבונות צרו עימנו קשר באתר כעת!

קורס להנהלת חשבונות על סוגיו השונים מעניק לבוגריו את היכולת להשתלב במקומות עבודה רבים בתפקידים בכירים ומרכזיים בתחום הפיננסי. אין מקום תעסוקה אחד במשק הישראלי שלא זקוקים לאנשים המוכשרים בתחום הנהלת חשבונות.

אם גם אתם מעוניינים לרכוש מקצוע מעניין שיאפשר לכם להתקדם ולהבטיח את מקומכם בשוק העבודה מקומכם איתנו, הטובים ביותר בתחום. בואו הצטרפו לאלפי תלמידים מרוצים הרוכשים לעצמם מקצוע מבוקש ומעניין.

רוצים להיות חלק מצוות מבוקש ומנצח בואו לימדו קורס להנהלת חשבונות ותהיו תמיד בראש הארגון. לקבלת מידע נוסף והצעות מחיר אטרקטיביות, צרו עימנו קשר באתר ברגע זה!

מתכונת הקורס:
קורס הנהלת חשבונות ניתן ללמוד בלימודי בוקר או לימודי ערב מרוכזים בהתאם להעדפה האישית של כל אחד מכם, הנמשכים כחצי שנה עד שנה, מספר פעמים בשבוע, בהתאם לסוג הקורס 1, 2 או 3 ורמת התלמידים הכללית. השיעורים הם שיעורים פרונטאליים, שיעורי תרגול החומר ופתירת מבחנים משנים קודמות של משרד התמ"ת.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1 ו – 2 ניתן ללמוד ביחד ולאחר מכן יש אפשרות להמשיך וללמוד את הקורס המתקדם של הנהלת חשבונות סוג 3 ותוכנת חשבשבת.

תנאי קבלה:
על מנת להתקבל ללימודים אצלנו, המומחים בתחום החשבונאות אתם צריכים תעודה של 12 שנות לימוד או של 11 שנות לימוד ועמידה במבחן כניסה. מועמד שברשותו בגרות של לפחות נקודה אחת במתמטיקה לא צריך לעבור מבחן כניסה. כל המועמדים יעברו ראיון קבלה.

בואו והצטרפו כבר כעת לאחד מהקורסים האיכותיים בבתי הספר הטובים ביותר להנהלת חשבונות ברחבי הארץ ותתחילו להתקדם. לקבלת מידע נוסף הירשמו בטופס המקוון באתר בהקדם האפשרי!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here