אוהבים ונהנים לצלם? מעוניינים לרכוש עוד ידע ומיומנויות בתחום? קורס יסודות הצילום יעניק לכם את כל הידע המקצועי והכלים הדרושים לכם כך שהתמונות שתצלמו יצאו מוצלחות יותר. למידע נוסף על תכנית הלימודים השאירו שם וטלפון ותתחילו ללמוד.

תגידו גבינה מלוחה!
בטח אתם מהאנשים שהולכים ולא מביטים רק ישר על הדרך. אתם מסתכלים ימינה ושמאלה, מביטים לשמיים, בוחנים את האדמה. כל דבר שימשוך את תשומת לבכם, ואז קליק והזיכרון שמור במצלמה.  בית ספר לצילום מעביר קורסים רבים בתחומי הצילום, המהווים תקשורת חזותית.

קורסי הצילום מקנים לסטודנט את הכלים העיוניים והמעשיים בעולם הצילום. זהו תחום נרחב, עם נושאים רבים ומגוונים. המקום לביטוי עצמי הוא גבוה. יש מקום לאמירה וביקורת דרך צילום. עצם הרעיון שלוכדים רגע ומנציחים אותו בקליק אחד מהמצלמה, נותן כוח וסיפוק עצום לצלם. השיטות, התיאוריות והיישום כל אלה נלמדים בקורסים לצילום.

אם גם אתם צלמים חובבים, הנהנים לצלם בכל הזדמנות, ומעוניינים להבין טוב יותר כיצד בדיוק פועלת המצלמה וכיצד תוכלו להפיק את התמונות המוצלחות ביותר בתנאי צילום שונים, קורס יסודות הצילום הוא הקורס המושלם עבורכם, גם אם אין לכם שום רקע קודם בתחום הצילום.

אם גם אתם מעוניינים לרכוש ידע ומיומנות נוספת בתחום הצילום,  נשמח לראות גם אתכם בקורסי הצילום שלנו. לקבלת מידע נוסף על נושאי השיעורים ולקבלת הצעות מחיר מפתיעות השאירו פרטים אישיים באתר ונציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם.

מה לומדים?

אם החלטתם להירשם אל קורס יסודות הצילום על מנת שתוכלו להבין טוב יותר כיצד פועלת המצלמה ואיך תוכלו לצלם תמונות מושלמות במגוון הזדמנויות, בוודאי תיהנו מנושאי הלימוד המגוונים שאנו מציעים לכם. חומר הלימוד כולל חומר עיוני והתנסויות מעשיות בצילום במצבים שונים כמו צילום אור וצילום לילה.

במהלך הקורס תלמדו בין היתר על מושגי יסוד בצילום, מהו מבנה המצלמה וכיצד עובדים איתה, סוגי עדשות, השפעת סוגי תאורה על הצילום, צמצם ועומק שדה. בהמשך הקורס, יתקיימו מפגשי צילום בחוץ באור יום ובלילה על מנת לתרגל בצורה הטובה ביותר את החומר העיוני שנלמד.

לקבלת מידע נוסף על מועדי הקורסים השונים שאנו מציעים לכם ולמידע נוסף על תכנית הלימוד המפורטת,  נשמח אם תשאירו פרטים אישיים באתר הבית שלנו. אחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם בהקדם עם כל המידע הדרוש לכם ולצרף גם אתכם לתלמידנו הרבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here