אם אתם מוצאים את עצמכם שואלים שאלות כגון: מהו הנפח של מנוע חיפוש? מה זה סרגל כלים? איך שומרים קובץ? איך פותחים תיקייה? מה זה שולחן עבודה? אם אתם עומדים מול המחשב הביתי שלכם חסרי אונים, קורס יישומי מחשב משולב הוא הפתרון המושלם עבורכם. 

אולי לרובנו קצת קשה להאמין, אבל עדיין ישנם לא מעט אנשים שאין להם שמץ של מושג כיצד להפעיל את המחשב האישי בביתם ובטח חוששים מאוד משימוש ביישומיו הרבים. רוב האוכלוסייה המתקשה בתפעול ובשימוש שוטף של המחשב היא האוכלוסייה הבוגרת שהמהפכה הטכנולוגית תפסה אותם קצת לא מוכנים או פשוט דילגה עליהם. קורס יישומי מחשב משולב הוא קורס מחשבים בסיס שמטרתו העיקרית היא להעניק לבוגריו את כל הידע הבסיסי וקצת מעבר לכך בתפעול ובשימוש ביישומי המחשב.

מהו קורס יישומי מחשב משולב?

כפי שכולם כבר יודעים תפקידו של המחשב בחיינו הוא משמעותי ביותר. מי שאינו מתמצא ביישומי המחשב השונים מחמיץ מימד יעיל ונוח בכל מיני תחומים בחיים. השימושים השונים שהמחשב מאפשר לנו הם רבים ונוגעים בתחומי חיים שונים כגון: עבודה, בידור ופנאי, איחסון מידע, תיעוד מסמכים ותמונות, תקשורת אלקטרונית, תשלום חשבונות שונים, לימודים והשכלה, תקשורת עם הסביבה, רכישת ידע וצבירת מידע עדכני ועוד.

קורס יישומי מחשב משולב יעניק לכם ידע תיאורטי ומעשי בכל הנוגע לתפעול ושימוש במערכות המחשב השונות כך שיסייע לכם בלימודים, בעבודה ובחייכם באופן כללי. קורס זה עוזר לאנשים רבים להתמודד מול פוביית המחשב ומאפשר דרך נעימה ונוחה להתיידד עם הטכנולוגיה החביבה הזו. בסיום הקורס המשתתפים יהיו מסוגלים לגלוש בקלות וביעילות באינטרנט, יעבדו על תוכנות המחשב בקלות, יכנסו לרשתות החברתיות, ישלחו דואר אלקטרוני, יעלו וימחקו תמונות ועוד.

מה בתוכנית הלימודים?
מטרת קורס יישומי מחשב משולב היא להעניק לכל אדם את היכולת לתפעל ולהשתמש במחשב בצורה בסיסית בפשטות וביעילות. הלימודים שמים דגש רב על התנסות מעשית ביישומי המחשב והמדריכים מעניקים ידע תיאורטי חשוב על הפונקציות והשימושים המרכזיים במחשב תוך תרגול מיידי של החומר הנלמד.

הנושאים הנלמדים בקורס יישומי מחשב משולב מפורטים להלן:

⦁    רשת האינטרנט.
⦁    תיקיות וקבצים.
⦁    שולחן עבודה ושורת המשימות.
⦁    מבנה המחשב.
⦁    מרכיבי המחשב.
⦁    לוח הבקרה.
⦁    עבודה עם העכבר.
⦁    OUTLOOK.
⦁    מעבד תמלילים וורד.
⦁    טבלאות, הגדרת עמוד, עיצוב טקסט ופסקאות.
⦁    מספור שורות, הערות שוליים, שילוב ציור במסמך.
⦁    תבליטים ומספור.
⦁    יצירה ושמירת מסמכים.
⦁    הכרת סביבת עבודה וורד.
⦁    בניית מצגות בפאוורפוינט.
⦁    יצירה ושמירת מצגת, צבעים ורקעים, הוספה ועיצוב של טקסט.
⦁    יצירה ועיצוב שקופיות, תרגולים, הוספת תרשימים ודיאגרמות.
⦁    הנפשה ומעבר בין שקופיות.
⦁    גליון אלקטרוני אקסל.
⦁    עיצוב מותנה, בניית תרשימים, הדבקה מיוחדת.
⦁    נוסחאות ופונקציות, ביצוע פקודות ותנועה בגליון.
⦁    אינטרנט ודואר אלקטרוני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here