האם אתם אנשים של 'ישר ולעניין'? אם כן זה המקום וזה הזמן שלכם. צרו עמנו קשר באתר וקבלו את כל המידע והפרטים הנדרשים כדי להחליט להירשם עוד היום – קורס טכנאי מחשבים, העתיד שלכם כבר כאן!

בתוך פרק זמן קצר-ביחס, חודשים אחדים בלבד, תכשירו עצמכם למקצוע נדרש שהביקוש לו בשוק העבודה נמצא כל העת במגמת עלייה. אם יש לכם עניין, חוש טכני וגישה למחשבים – אתם במקום הנכון. השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם, המועמדים להצטרף אל קורס טכנאי מחשבים.

נשמח להציע לכם רשימת המלצות של כל קורס טכנאי מחשבים גמיש בשעות ונגיש גיאוגרפית. מעוניינים להצטרף? פנו אלינו לקבלת ייעוץ והמלצות.

קורס טכנאי מחשבים – יש לנו חדשות טובות:
רבים מאתנו מכירים את הצורך בהימצאו של טכנאי מחשבים מהצד של המשוועים לשירותו. מערכות מחשוב מהוות את הליבה של עסקים רבים, חברות, ארגונים, מוסדות ועמותות. אין כמעט בית שאין בו מחשב. אנחנו לא יכולים לתאר את חיינו – שעות העבודה ושעות הפנאי – ללא מחשבים.

החדשות הרעות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הן החדשות הטובות שלכם, ספקי השירות העתידי להם. מחשבים יתקלקלו. תמיד יהיה צורך בטכנאי שיבוא ויתקן. אתם עשויים להימנות עם בעלי המקצוע המבוקשים, שידיהם – ידיכם – יהיו עמוסות עבודה.

פחות מתשעה ירחי לידה:
במוסדות לימוד רבים שבהם מכשירים טכנאי מחשבים, משך הקורס הוא כחצי שנה. בוגרי קורס טכנאי מחשבים יכולים לעבוד גם בתחזוק רשתות תקשורת. היתרון של מכללות רבות המציעות קורס כזה הוא בקשר השוטף וההדוק שלהם עם השוק: הן מעודכנות בצרכים ובביקושים של השוק ובהתאם לכך מכשירות את התלמידים. בתוך פחות מאשר משך ההיריון של נשים אתם עשויים לרכוש מקצוע נדרש ומתגמל.

מה לומדים?
יסודות (מבוא למחשבים), חומרה, תוכנה, מערכות הפעלה, טיפול בתיקון בתקלות מחשב, ניהול מחשב , התקנת מחשב אישי, שדרוג מחשב, אבטחת מחשב, היכרות עם וירוסים וטיפול בהם, מערכות אנטי וירוס ועוד.

קורסי ההכשרה מתקיימים בכיתות לימוד משוכללות ומאובזרות היטב. אתם לומדים לתקן מחשבים במעבדות שיש בהן כל מה שנדרש להנחלת הידע ולהתנסות מעשית נדרשת בתחום.

ומה עם קורס טכנאי מחשבים ניידים? כל הפרטים:
על המחשב ועל הניידות: אין ספק כי מחשב נייד הינו המצאת המאה. הוא קל, נוח לנשיאה, ובאמצעותו ניתן לקחת את העבודה או כל נושא אחר גם אל מחוץ למשרד או לבית.

הנטייה של מחשב נייד להתקלקל היא עקב שימוש מרובה בו, הפעלה שלו בתנאים שלא תמיד מיטיבים עימו או סתם תקלה טכנית.

הלימודי בקורס, מפתחים את התמצאות בכל סוגי המחשבים הניידים והיכולת לאתר את התקלה ולתקן אותה. המקצוע הוא מבוקש ביותר מאחר והוא נותן שירות למגזר הפרטי והעסקי כאחד.

מה בתוכנית?
תוכנית הלימודים בקורס היא מגוונת מאד וכוללת בין היתר את יסודות האלקטרוניקה, עבודה באמצעות מלחם אוויר, עבודה באמצעות מכשירי מדידה, אנטומיה של המחשב הנייד, פירוק מעשי של מחשב נייד והרכבתו מחדש, איתור ותיקון תקלות אשר בלוח האם, ועוד.

קבלה לקורס מתנית בתעודת טכנאי מחשבים אישיים, ובתום הקורס יידרשו התלמידים להגיש פרויקט גמר.

רוצים להתייעץ ולשמוע על קורסים איכותיים? רוצים ליהנות מהטבות ומידע ללא כל התחייבות? צרו איתנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או התייעצות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here