אם אתם חובבי עיצוב גרפי ומעוניינים להשתלב בקלות בתחום לאחר הלימודים, קורס אינדיזיין הוא בדיוק עבורכם. אז אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הקורס ועל אפשרויות התעסוקה לאחר סיום הלימודים, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם האישיים בטופס המצורף.

תוכנת האינדיזיין היא תוכנה מובילה בתחום העיצוב והעימוד של ספרים, עיתונים, כתבי עת ועוד. התוכנה מאפשרת לכל מי שמשתמש בה לעצב בצורה פשוטה וקלה מגוון חומרים גרפיים כמו מודעות, קטלוגים וספרים. הפעלת התוכנה מאוד פשוטה ונוחה למשתמש ולכן אם אתם רוצים להתקדם בתחום מרתק ומבוקש, מקומכם איתנו.

אם גם אתם מעוניינים לשלב בין עיצוב גרפי לעולם המחשב, קורס אינדיזיין יכול לעניין אתכם. לקביעת פגישת ייעוץ במהלכה תוכלו לשמוע על תוכנית הלימודים ועל תנאי הקבלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בעזרת הטופס שנמצא ממש כאן באתר.

מה לומדים בקורס?
בתחילת הקורס יינתנו הרצאות מבוא שנועדו להכיר לכם את תוכנת האינדיזיין כמו לדוגמא מהן הפקודות הבסיסיות, איך יוצרים מסמך ואיך משתמשים בצבעים ובצורות. בהמשך תלמדו בין היתר עריכה מתקדמת של מלל ושימוש בפסקאות, איך משלבים בטקסט קבצים חיצוניים כמו תמונות וכיצד מפיקים את המסמך הסופי להדפסה.

חומר הלימוד כולל הרצאות תיאורטיות, במהלכן המרצים מסבירים בדיוק את שיטות העבודה הקיימות ולאחר מכן יש זמן לתרגל את החומר שנלמד באופן מעשי על מנת לצבור כמה שיותר ניסיון בעבודה עם התוכנה. על מנת להתקבל ללימודים אתם צריכים להיות בעלי רקע כלשהו בתחום הגרפי כמו לדוגמא לדעת לעבוד עם הפוטושופ.

אפשרויות תעסוקה:
בוגרים שסיימו בהצלחה קורס אינדיזיין ועמדו בהצלחה בכל דרישות הקורס, יכולים להשתלב במקומות עבודה רבים ומגוונים. בין היתר ניתן לעבוד באמצעי המדיה השונים כמו תעשיית הספרים, העיתונים, כתבי העת והפרסומות.

אז אם אתם מעוניינים להצטרף לבוגרים רבים שכבר השתלבו במקומות עבודה   מעניינים ומשלבים בין עיצוב גרפי לבין האפשריות שמציע המחשב , אתם מוזמנים להצטרף אלינו ללימודים מרתקים ולהכיר תוכנה שימושית ומבוקשת. לכל שאלה אל תהססו מלאו את טופס הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here