קורס איור וציור דיגיטלי
מקור pixabay

כשכולם עוברים לדיגיטל מגלים עוד עד כמה אפשר לעשות בו דברים שהיו נהוגים פרונטלית וכעת נעשים לבד בבית. אחד מהם הוא ציור ורישום וכל האומנויות שאפשר ללמוד בסרטונים ולתרגל לבד בבית. התועלת הרבה שאנשים מוצאים בקורסים וסדנאות שמועברות אונליין בפלטפורמות שונות מוכרת ומבורכת. ביניהם, אפשר למצוא גם קורס איור וציור דיגיטלי שעוזר לאנשים ללמוד מיומנויות חדשות וגם מאפשר להם להתאוורר במידת האפשר כדי להתרענן גם בסגר.

הפורמט החדש של לימודים

לימודי אונליין אינם פורמט חדש. השימוש במסך כדי להעביר תכנים זכור ונפוץ עוד מימי הטלוויזיה החינוכית. כיום, כל מה שנוסף לכך הוא המנעד הרחב של נושאים שהפכו ללמידים אונליין. אם חשבתם שרק נושאים עיוניים מתאימים לצורת למידה אונליין הרי שתקופת הקורונה יצרה צורך להנגיש גם לימודים ונושאים אחרים לאונליין. כתוצאה מכך היצירתיות של אנשים מקבלת פתרון מצוין בשיעורים שמנגישים להם שיטות שונות ליצירה ולהנאה מעבודות שהם יוצרים לבד.

האם אפשר ללמוד ציור אונליין?

אם אפשר לצייר חפצים שונים בעזרת התבוננות אפשר בוודאי לצייר ממסך. השאלה היא האם אפשר לתקן ולהעיר גם כשלומדים אונליין וזה אתגר מעניין אבל אפשרי. תלמידי קורס איור וציור דיגיטלי מגלים שאפשר ללמוד גם את זה כאשר משתפים את העבודות עם המורים ולכן זה בהחלט הפך לקורס מבוקש. זה מעניין לאייר ולדבר למסך אבל מכיוון שממילא אנחנו עובדים עם עצמנו שעות רבות לבד, אין הבדל משמעותי בכך.

ליהנות מזמן איכות

הסיבה העיקרית ללמוד ציור או אומנויות שונות בדיגיטל היא ההנאה הגדולה ששואבים מעיסוק זה. אחרים לומדים זאת על מנת להוסיף מיומנות נוספת לסל המקצועות והכישורים שלהם כשהם זקוקים לעבודה. זה מצוין למי שרוצה ללמוד עיצוב אתרים או עיצוב גרפי וזה מאפשר לכם גם לאייר ספרים וטקסטים שונים למי שזקוק להם לצורך פרסום ומכירה. מי שמחפש קורס מהנה שעוזר להעביר את הזמן כדי להירגע ולהתאוורר מכל מה שקורה בעולם, זוהי דרך מעולה.

כלים דיגיטליים לציור

ציור ואיור דיגיטלי הם גם שימוש בכלים דיגיטליים כמו אפליקציות ותוכנות שבהם מחליפים את כלי הציור העכבר והמקשים, כך שאפשר לצייר ישירות על המסך. זה עוזר גם למורה לראות מה שהתלמידים עושים וכך גם להעיר ולתקן תוך כדי כך. עושים בזה שימוש רב בלימודי עיצוב גרפי ועיצוב לדיגיטל אבל גם כבסיס לאנימציה שאותה עושים היום בעיקר דיגיטלית בשיטות רבות. ההנאה מובטחת בכל מקרה בגלל שפע האפשרויות שאפשר למצוא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here