קורסים ומסלולי לימוד שאולי לא לקחתם בחשבון
קרדיט freepik

אם אתם שוקלים להירשם למסלולי לימוד כלשהם, ייתכן שלא לקחתם בחשבון כמה קורסים ומסלולים שנחשבים פחות נפוצים. יחד עם זאת, הקורסים שאתם כרגע לא מכירים, ייתכן שהם תופסים וצוברים תאוצה. אם ככה, בלי הרבה דיבורים, הנה הקורסים ומסלולי הלימוד ששווה להכיר.

  1. קורס מכירות ומסחר באינטרנט

אחד הקורסים המומלצים בימינו הוא, קורס מכירות ומסחר באינטרנט. יש לכם למשל קורס מסחר באיביי (EBAY), שנחשב נפוץ מאוד ופופולארי. הקורס ילמד אתכם כיצד לסחור באחת מרשתות הקמעונאות הכי גדולות בעולם. אם חלמתם לעבוד מהבית, ייתכן שזה מה שאתם תרים אחריו. יש לקחת בחשבון, יהיה מומלץ להכיר גם את עולם בניית האתרים והשיווק האינטרנטי.

  1. לימודי צילום למי שאוהב את העדשה

אם אתם מרגישים נינוחים מאחורי העדשה ואוהבים לתעד את העולם, ייתכן שקורס צילום הוא בשבילכם. אמנם מסחר באיביי אתם לא תלמדו כאן, אבל אתם כן תלמדו שיטות וטכניקות של צילום, פיתוח תמונות ועוד. על הדרך, יהיה שווה גם לבדוק את האופציה של לימודי קולנוע. אם אתם מתכוונים ללמוד צילום, ההמלצה היא להירשם למוסד לימודי מוכר וידוע.

  1. לימודי סייבר ואבטחת מידע

מרגישים שעולם הסייבר ואבטחת המידע קורא לכם? העולם של הסייבר הולך ומתפתח בצעדי ענק. למעשה, במקומות עבודה מסוימים לא צריך אפילו רקע אקדמאי בכדי לעבוד בתחום הסייבר. בפועל, אתם יכולים להירשם לקורסים ייעודיים בתחום של סייבר. אמנם לא תקבלו לידכם תואר ראשון בקורסים האלו, אבל כן תוכלו לקבל פתח לעבודה בעולם הסייבר.

  1. לימודי הייטק ולימודי QA

שקלתם להירשם ללימודי QA? בעוד שחלק מהאנשים לומדים מסחר באיביי ובאינטרנט, חלק אחר מהאנשים יעדיף להיכנס לעולם ההייטק. ובודקי QA הם מרכיב חשוב ביותר בעולם ההייטק. בודקי ה-QA הם בודקי באגים וטעויות בתוכנות ובחומרה. בעבר היה ניתן להירשם לקורסים ייעודיים עבור בודקי QA ידניים. נכון להיום, תוכלו להירשם לקורסים ייעודיים של בודקי QA לבדיקות אוטומטיות משולבות עם ידניות.

  1. בניית אתרים ושיווק באינטרנט

אמנם בניית אתרים ושיווק באינטרנט הם 2 תחומים נפרדים ושונים, אבל אפשרי לשלב ביניהם. בפועל, רוב חברות בניית האתרים מציעות גם שירות של קידום ושיווק באינטרנט. אם אתם מעוניינים להיות עצמאים בתחום, יהיה כדאי להכיר את 2 העולמות האלו. על הדרך, תוכלו ללמוד גם מסחר באיביי ולהקים חנות אינטרנטית משלכם.

  1. לימודי QUBASE ותכנות סאונד

אם אתם חולמים להיות מוזיקאים שמתפרנסים ממוזיקה, אתם צריכים להכיר תוכנות כמו QUBASE. תוכנה זו מהווה אבן דרך עבור כל מפיק מוזיקלי באשר הוא. באמצעות התוכנה הזאת תוכלו ללמוד להפיק מוסיקה, לערוך אותה וגם לעבוד בתחום של הפקות מוזיקליות ותכנות סאונד. יש לא מעט מכללות פרטיות שניתן ללמוד דרכן, כולל מוסדות לימוד מאוד מוכרים כמו רימון.

  1. לימודי ראיית חשבון

אם אתם מחפשים אחר מקצוע שיפרנס אתכם בכבוד רב, אבל גם יצריך ממכם שעות עבודה מרובות, ראיית חשבון הוא התחום. יחד עם שכר יחסית גבוה, קחו בחשבון שרואי חשבון עובדים מאוד קשה. אבל אם אתם מאוד אוהבים מספרים ואתם אנשים חרוצים, ייתכן שהתחום יהיה לכם פחות קשה מאשר לאחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here