מוכנים? לרשותכם מכינות להשלמת תעודות הבגרות במקצועות נדרשים. גם אם אין לכם ציוני מגן תוכלו להיבחן במסגרת לימודי ההשלמה. צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים!

מכינה ללימוד הבגרות מאפשרת למי מכם שלא הספיקו או לא רצו להשלימן בראשונה, במועדן, לעשות זאת במסגרת מכינה קדם אקדמית או במקומות שבהם ניתן להשלימן ללא קשר ישיר ללימודים אקדמיים. מדובר על אפשרות נהדרת למי שלא רוצה לפספס את הרכבת או לאלה שרוצים ללמוד במסגרת אחרת.

מכינה להשלמת בגרויות בלימודי בוקר או ערב. יש מתכונות שונות, מקצועות שונים, עלויות שונות, בפיקוח משרד החינוך ובהעדרו. נשמח ליידע אתכם על אודות הדומה והשונה!

מבחינות רבות, לימוד במסגרת מכינה השלמת בגרויות הוא תנאי הכרחי להתקדם בחיים ולקדם בהם את הסיכוי להשתלב בשוק בעבודה ראויה ומכובדת, משתלמת מבחינה כלכלית.

חשיבות סקר שוק:

כאשר אתם עורכים סקר שוק חשוב שתבררו מה הם מוסדות הלימוד הנותנים מענה מיטבי לצורך המוגדר שלכם – האם תעודת בגרות מלאה, האם מקצועות הליבה המרכזיים (אנגלית ומתמטיקה), האם שיפור ציונים במקצועות מסוימים, האם משך הלימודים מאפשר לכם להתפנות מכל התחייבות קודמת בכלל ומעבודה בפרט ועוד. אל תשאירו הכול לרגע האחרון, כדי לא לתת לעצמכם סיבה או, אם לדייק, תירוץ להימנעות מהרשמה במועדה כדי להתקבל ללימודים במסגרת מכינה ללימודי בגרות.

האפשריות הן רבות ומגוונות, במקום לבזבז את זמנכם פנו אלינו ותוכלו לקבל את כל הפרטים בדיוק כפי שאתם צריכים. בלימודים לא משחקים- לומדים ומצליחים!

הדרך לעתיד מקצועי טוב יותר עוברת איך לא בבית הספר, אלה מכם שלא סיימו את הלימודים בתיכון עם תעודות הגרות מלאה צריכים כעת להשלים אותה. בכדי להתקבל ללימודים במוסדות ההשכלה הגבוהה יש להוציא תעודת בגרות וככל שהציון יהיה גבוהה יותר- יחד עם ממוצע הפסיכומטרי, תוכלו להתקבל למקצועות נחשבים.

היום אפשר ללמוד בכיף! אף אחד לא שמח לחזור וללמוד חומר מלפני עשר שנים, לשון, תנ"ך, אנגלית ומתמטיקה, אבל מכינה להשלמת בגרויות, מקצועיות וטובה תאפשר לכם ללמוד את החומר בכיף ובהצלחה.

ישנם תלמידים החוששים מבחינת הבגרות, הם אינם בטוחים בעצמם וביכולתם בשעת המבחן להראות את בקיאותם בחומר הנלמד, אם אתם משתייכים לקבוצה זו בעזרתנו תוכלו לשנות, בלחיצת כפתור תקבלו את כל האינפורמציה הדרושה לכם להיפטר מהחרדה ולהתחיל ללמוד ברוגע.

גם אם לא חשבתם שתיזקקו לה אי פעם – מכינה להשלמת בגרויות פותחת לכם דלת נוספת לעתיד. נצלו אותה ובואו ללמוד במקום שפתיחתה מאפשרת את כניסתכם אליו. פנו אלינו לייעוץ מהיר בשיחת טלפון קצרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here