תמונה באדיבות דוברות מכללת תלפיות

במכללת תלפיות המציעה תארים ראשונים ושניים בתחומי החינוך ובין היתר באנגלית קיימו פעילות אינטראקטיבית ייחודית תחת פלטפורמת TOPIA ללמידה שיתופית ואינטראקטיבית.

במסגרת הפעילות  הסטודנטיות מסתובבות בסביבה הפיזיטלית ומבצעות משימות בקבוצות או בזוגות.  באחת התחנות תחת השם  Speak Up Cycles  הסטודנטיות צופות בסרטונים ועונות על שאלות  לדיון. בתחנה א-סינכרונית נוספת הסטודנטיות מקליטים את עצמן בפליפ-גריד ומציעות פעילות לתלמידי בית הספר שמתרגלת את השפה הדבורה שלהם בכיתה.

מפגש הלמידה השיתופית המחלקתי מהווה חלק מתוכנית שנתית בה נחשפות הסטודנטיות של החוג לאנגלית להוראה ולמידה אחרת, מחוץ לקופסה ומחוץ לקירות הכיתה. סדרת המפגשים נפתחה עם סדנת אורח של ד"ר  יהודית לובל מומחית בתחום למידה רגשית SEL ובהמשך השנה צפוי להם מפגש דביטינג וסיור לימודי במוזאון תל אביב.כידוע במכללת תלפיות לחינוך קיימים שלושה מסלולים ללימודי תואר שני בחינוך בתחום הגיל הרך בתחום לקויות הלמידה ובאנגלית כשפה בינלאומית.

ד"ר לובה אוסטריצקי, ראש החוג לאנגלית והמובילה הפדגוגית של 'אקדמיה כיתה" ושל התואר השני בחינוך באנגלית כשפה בינלאומית במכללת תלפיות הוסיפה:"

זכינו לתגובות נלהבות מצד הסטודנטיות שמודות לנו הן על הגיוון בלמידה והן על הדוגמה האישית ללמידה משמעותית חווייתית ושיתופית.המדובר בשילוב אידיאלי בין המרצים בצוות אנגלית והסטודנטיות שמעבירות הלאה את החוויה לתלמידים שלהן בבתי הספר.אני מודה לצוות המרצות שלי בחוג אנגלית על היצירתיות והאנרגטיות בהפעלת הסטודנטיות".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here