רוצים לדעת יותר פרטים על לימודי מנהל עסקים ושיווק במוסדות הלימוד המובילים בישראל? אין בעיה! הצטרפו לאלפי גולשים מרוצים שנעזרו בשירותי האתר ותוכלו לקבל ייעוץ והכוונה ללא כל התחייבות!

יתרונות מובילים:
לימודי תואר ראשון במנהל עסקים הם אולי התחום היחיד בו מוכשרים הסטודנטים, בנוסף לתכנים המגוונים, לרכוש מיומנויות ניהול כבר בתואר הראשון.

מסלול זה בולט בין שאר מסלולי הלימוד האקדמי ומאופיין בניהול יחידות כלכליות ושאינן כלכליות באופן מקצועי שיזניק את החברה או הארגון בו תעבדו בדרך להשמת כל היעדים שהגדירה לעצמה החברה בצורה יעילה, רווחית ואופטימאלית.

כפועל יוצא של התפתחות הכפר הגלובאלי תחום לימודי מנהל עסקים הפך לחוג לימודים מבוקש מאוד ברחבי הארץ. בעבר הלא רחוק היה ניתן ללמוד רק לתואר שני במנהל עסקים ואילו היום ניתן למצוא מסלולי לימוד לתואר ראשון במנהל עסקים במגוון רחב של מוסדות אקדמיים ומכונים פרטיים.

מטרתם הראשונית של לימודי תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק הוא להכשיר אנשי ניהול בכל אחד מתחומי הניהול בארגון העסקי, הפרטי והציבורי. תואר ראשון במנהל עסקים מאפשר למחזיקים בו את היתרון הבולט להשתלב בתחומי עיסוק רבים.

מידע שטוב לדעת:
ניהול בארגון הוא תפקיד הדורש יכולת גמישות לנוכח שינויים תמידיים המתרחשים בו הן בשל השפעות חיצוניות מקומיות ועולמיות, הן בשל שינויים ארגוניים בתוך הארגון עצמו. בלימודי מנהל עסקים,רוכש הסטודנט כלים ומיומנויות שיקנו לו יכולת התמודדות עם שינויים מסוג זה, תוך הפגנת ידע ושליטה בתחומי הארגון השונים.

מסלול הלימודים פועל במתכונת ייחודית שתאפשר לסטודנט לרכוש ידע בנושאים רבים הנוגעים לחיים העסקיים והתמחות בהם בצורה שתאפשר ניצול ידע זה בעתיד במקצועות ניהוליים בתחומים מגוונים.

תחומים שונים בלימודי התואר:
תואר ראשון במנהל עסקים כולל לימוד נושאים בתחומים הבאים: כלכלה, שיווק, מימון, ניהול, תקשורת ארגונית ותקשורת בינאישית. מסלול לימודים של תואר ראשון במנהל עסקים נמשך לאורך שלוש שנים אקדמיות במסלול דו חוגי או חד חוגי עם כלכלה או משפטים.

תנאי קבלה ללימודים:
תנאי הקבלה משתנים מעט בין מוסד לימודי זה או אחר עם זאת ישנה מסגרת זהה בכל מוסדות הלימודים לקבלה לחוג מנהל עסקים הכולל שקלול ציוני הבגרות עם תוצאת הבחינה הפסיכומטרית ולעיתים לסטודנטים מעל גיל 30 אין צורך בבגרות בתנאי שעברו מכינה מיוחדת למסלול לימודים לתואר במנהל עסקים.

רוצים להתחיל ללמוד כמו שצריך?

בואו לשמוע עוד! יועצי הלימודים שלנו ישמחו לסייע לכם ללא כל תשלום או התחייבות. בשיחת טלפון אחת תוכלו לשאול, להתייעץ ולדעת יותר על מסלולי הלימוד ומוסדות ההשכלה הטובים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here