רוצים לשפר את פני החברה? רוצים עתיד טוב יותר לכם ולילדכם? תואר ראשון בחינוך יפתח בפניכם צוהר לעולם טוב יותר ולחברה בריאה יותר. לפרטים נוספים וייעוץ ללא כל התחייבות אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בעזרת הטופס המצורף ולהתחיל ללמוד.

כחומר ביד היוצר:
לימודי חינוך הם מקצוע המתאים לכל מי שחשוב לו עתיד ילדינו שהם למעשה עתיד כולנו, ועדיין קיימת בו האמונה והצורך להיות שותפים לעיצוב הילד, להתוויית הדרך הנכונה עבורו, הערכים, ואהבת הזולת, וללוות אותו בצמיחתו ההשכלתית והאישית ואף להיות שותפים בתהליך המקסים שנגלה לעינינו כשילד מתפתח לכיוונים מרשימים ומעוררי סיפוק אישי.

בישראל ניצבת מערכת החינוך מול אתגרים לא פשוטים ולאלו הבוחרים בלימודי החינוך וההוראה קיימת הזדמנות להיות שותפים בתהליכים אשר ישפיעו בעתיד על החברה ככלל.

הלימודים הם כמובן לצורך רכישת מקצוע אולם כרוכים בהם גם אהבת אדם, לקיחת חלק חשוב בגיבוש השקפות עולם חינוכיות וחברתיות ותרומה לקהילה כולה.

אז נתחיל עם קצת פרטים על הלימודים:  

– הלימודים מתמקדים בפיתוח של תוכניות לימוד, ייעוץ חינוכי ובחינוך המיוחד.
– משך הלימודים לתואר ראשון בחינוך הוא 4 שנים.
– מוסדות הלימוד ללימודים אלה כוללים אוניברסיטאות, מכללות וסמינרים ייעודיים להכשרת מורים.
– אם ברצונכם לעבוד כמורים בסיום התואר, עליכם לבחור במסלול המשלב תעודת הוראה.
– בין הנושאים הנלמדים – תפיסות למידה פסיכולוגיות וחברתיות, למידה וליקויי למידה, התפתחות רגשית וחינוכית של ילדים.
– קיימות גם תוכניות לימוד קצרות יותר במסגרת הסבת אקדמאים להוראה.
אם אתם רוצים לעסוק במקצוע עם משמעות ואינכם חוששים מהתמודדות עם בעיות, קשיים ושחיקה? מקומכם בתחום החינוך. לימודי חינוך זה הכיוון שלכם.

רוצים להתייעץ? מלאו פרטיכם בטופס המצורף עכשיו וקבלו הצעות מחיר ומידע חשוב על לימודי חינוך והוראה והמלצות על האקדמיות המובילות בארץ בתחום מאתגר ומעניין זה, עם צוות מורים מנצח שיכשיר אתכם לקבלת כלים להתמודדות עם התחום החשוב ביותר –  ילדים!

לימודי חינוך ילדים היום- מנהיגים מחר :

נושאי הלימוד הינם רבים ומגוונים מאחר וחינוך הוא מושג רחב הקשור לא רק להעברת ידע בצורה יבשה אלא בעיצוב וגיבוש הילד, טיפוח תודעה ומודעות, לקיחת חלק במחקרים ושינוי פני החברה כולה.

הלימודים מציעים התמחויות בתחומים ממוקדמים כמו למשל, חינוך מיוחד, חינוך לגיל הרך, ייעוץ חינוכי, ניהול מערכות חינוך, חינוך ללקויי למידה, פסיכולוגיה חינוכית, חינוך סביבתי, התפתחות האדם, מדיניות בחינוך, מערכות למידה, ועוד.

לימודי החינוך הם לימודי תואר בלבד ונמשכים שלוש שנים בהם משולבים לימודים עיוניים עם התמחות מעשית בהתאם לסוג שנבחר, החל מהשנה הראשונה, כאשר בכל שנה מתרחבות שעות ההתמחות והופכות להיות ממוקדות יותר. במכללות בודדות ההתמחות מתחילה רק בסיום הלימודים.

לימודי חינוך – תנאי קבלה ללימודים:

בדומה לתארים אחרים, נדרשים המועמדים להציג תעודת בגרות ולעבור בחינה פסיכומטרית. המועמדים מתקבלים על פי ציון ההתאמה המשוקלל בין השניים.
ישנם מוסדות להשכלה גבוהה הדורשים לעבור בחינה באנגלית כתנאי קבלה, זאת במידה וציון חלק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית אינו גבוה דיו.

יש לכם גישה לילדים ואתם חושבים שהייתם רוצים להטביע את חותמכם על החברה אזי מקומכם אתנו בלימודי חינוך. לנו אין ספק שתצליחו ותעשו חייל. למידע נוסף פנו אלינו דרך האתר וקבלו מידע חשוב על לימודי חינוך והוראה במוסדות המובילים ביותר בישראל שיציעו לכם מסלולי לימוד מרתקים והטבות משתלמות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here