בסרט הסיפור שאינו נגמר בסטיאן בן העשר סובל מהצקות של חבריו לספסל הלימודים. הם רודפים אחריו, מקניטים אותו ואפילו משליכים אותו לפח האשפה העירוני.  אלימות בין כותלי בית הספר היא שכיחה למדי, לרוב לא מדובר באירועים מסכני חיים, אך תמיד צובע את הלב לשמוע על כך בחדשות.

קראטה קיד

ילדים ניחנים בכמה תכונות שאנחנו המבוגרים איבדנו במשך השנים. הם גמישים בהרבה, בעלי תפיסה מהירה וקל ללמד אותם דברים חדשים. אומנויות לחימה הם שם כולל של מספר שיטות שונות שכולן מכוונות בסופו של דבר למקום אחד- הגנה על עצמינו. ישנם אמנויות אשר נועדו גם לשם האומנות, אך גם אלו בסופו של דבר מורכבות מתנועות וצעדים שתכליתם להגן.

הסוד הוא בשלווה הפנימית

קרב מגע הינו הדרך הפרקטית ביותר להגנה עצמית. מדובר בשיטה שפותחה  כאן בארץ לצורכי הצבא והוכיחה את עצמה כיעילה ביותר. התורה מתייחסת למצבים שעלולים לקרות: לדוגמא תקיפה עם סכין או אלה, ותקיפה באמצעות הידיים.

גורם ההרתעה

הגוף שלנו הרבה יותר חזק ממה שאנחנו מאמינים שהוא. לימוד של טכניקות  לחימה שונות יכולות להביא אותנו להכרה שאין דבר העומד בפני הרצון. טאקוונדו הינה דרך חיים אשר מביאה לרמת ריכוז גבוהה, שיפור הקורדינציה, והמשמעת העצמית.  היא מומלצת בעיקר לילדים צעירים (אפילו מגיל שלוש) וכבר הוכיחה את עצמה כמשתלמת ביותר.

תקופת החוגים

בכל עיר שמכבדת את עצמה יש מתנ"ס שמתקיימים בו חוגים. הלוחם הצעיר פרוש פני מספר סניפים ומציע חוגים בראשון לציון, נאות רחל וכרמים. ילדים ובוגרים תושבי המרכז אשר מחפשים תחום מרתק, מועיל ומהנה מוזמנים להגיע ולהתרשם מההדרכות השונות. החוגים מתחלקים לרמות שונות בהתאם לרמה. ואין חשש לפגיעה או נזק. מדובר במקומות מרכזיים שקל מאוד להגיע אליהם.

מעלים את הביטחון בקרב האזרחים

אזרחים שלומדים קרב מגע או כל סוג לחימה אחר הופכים בהכרח למודעים יותר לסביבה שלהן, הביטחון שלהם עולה ואיכות החיים שלהם משתפרת פלאים. ככל שמתחילים בגיל צעיר יותר כך גם נטמעים הערכים החשובים של תורות הלחימה. מומלץ להתנסות בכמה שיעורי ניסיון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here