קרדיט https://kivunim19.co.il

קואצ'ר הוא מאמן אישי התומך ועוזר בהשגת מטרות מקצועיות ואישיות. על פי ההגדרה, המטרה העיקרית של אימון אישי להצלחה היא לעורר את החשיבה והיצירתיות של הלקוחות, לעורר אותם למקסם את הפוטנציאל האישי והמקצועי שלהם. ככלל, האימון דומה לאסטרטגיה עסקית: יש מטרה, לוח זמנים, מועדים, תיקונים ותחקיר, בהם מאמנים מוכשרים מבית ספר למאמנים 'כיוונים' מלווים אותכם בכל התהליך, צעד אחר צעד. במילים פשוטות, ניתן להשוות את עבודתו של מאמן אישי לעבודה של מאמן כושר בחדר הכושר. הלקוח מגיע למאמן עם בקשה ספציפית (לרדת במשקל, לשפר את הבריאות), והמאמן ממליץ לו על תרגילים, מתקן את הביצוע הנכון ו"מלווה" את הלקוח בדרך למטרה, כך גם מאמן אישי להצלחה.

אילו כישורים צריכה לצבור מאמן או מאמנת לזוגיות לפני שמתחילים לעוסק באימון משפחתי?

זה חיוני לחלוטין להיות בעל מיומנויות האימון הבסיסיות שהמדע והאמנות של אימון מגוון מספק לעבודה אישית. בדרך כלל אנו ניתן עדיפות גם לפנות למאמנת לזוגיות שיש לה ניסיון קודם בהתמודדות עם מערכות יחסים. החוויה של גישור, הנחייה וייעוץ עוזרת רבות בעבודה עם זוגיות. זאת בשל העובדה שאימון זוגי הוא כנראה הקשה מכל סוגי האימון. אנו נרצה לפנות למאמנים שיודעים את ההבדל בין הצורך לנהל משא ומתן עם מישהו לבין אימון, שיוכלו לקבוע איזה נושא ניתן לפתור בעזרת הדרכה, היכן האימון יהיה אפקטיבי והיכן נחוץ גישור. אם אתם רוצים להתמקצע עוד בתחום של אימון לזוגיות, כדי באמת להגיע לרמה הנכונה תחום אימון זה, בית ספר 'כיוונים' המובל בידי מגי, מאמנת מוכשרת בכירה, אשר מלווה אנשים להצלחה כבר 14 שנה ברציפות, מאפשר לפתוח בפני אנשים רבים את הדרך להעניק לעצמם פיתוח מודעות ורכוש מקצועות קואצ'ינג בכל תחומי החיים.

אימון אישי ועסקי אינטגרלי מול אימון ופיתוח מנהלים

בעוד שאימון עסקי וגם אימון מנהלים שונים באופיים, יש כמה קווי דמיון ביניהם. ללא קשר לגישות בהן נעשה שימוש, למאמנים בשתי הנישות יש את אותה מטרה: לעזור ללקוחותיהם לשפר את העסק שלהם או לפתור בעיות הקשורות בהליך העבודה. אחרי הכל, שני סוגי האימון עוזרים ללקוחותיהם להגדיל את הרווחיות של העסק שלהם. אם אתם מאמנים צעירים ומנסים להחליט באיזו מהנישות הללו להתמחות, יעזור לכם מאוד לנתח את המיקוד העיקרי בכל נישה ולהחליט לאיזה סוג אימון אתם הכי מתחברים. הרי מאמן עסקי עובר הכשרה ועובד באופן עצמאי עם בעלי עסקים על מטרות שונות. ביניהם עדכון האסטרטגיה, שיפור עבודת הארגון, זיהוי צרכים שיווקיים ושיפור היעילות הכוללת של העסק. בבית ספר 'כיוונים', המנוהל בידי מגי- מאמנת מוסמכת וותיקה בתחום הקואצ'ינג, מאמנים עסקיים מוכשרים לזהות ולסייע בפתרון בעיות ומצבים קשים בתחומים רבים בעסק. הם יכולים גם לעזור ללקוחות לפתור בעיות עתידיות ככל שיתעוררו. אם אתם מחפשים מידע נוסף על לימודי קואצ'ינג מוזמנים לחייג בהקדם 054-7955535

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here