צילום: המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

ההרשמה לסמסטר אביב תשפ"ב מעלה הילוך ובמקביל נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ג 2022-2023.

המכללה האקדמית להנדסה בראודה שבכרמיאל תקיים יום פתוח היברידי ביום רביעי, ה-2.2.2022, למתעניינים בלימודי תואר ראשון  .B.Sc. בתוכניות הלימוד בהנדסה ובמתמטיקה שימושית, בתוכניות לימוד לתואר שניM.Sc.  בהנדסה ובביוטכנולוגיה וכן במכינות ובלימודי הוראה למהנדסים.

כמו כן, בשנת הלימודים הקרובה (אוקטובר 2022) המכללה תפתח לראשונה תכנית חדשה לתואר ראשון בהנדסה אזרחית בדגש על התמחות בהנדסת ביצוע וניהול הבנייה ובהנדסת מבנים. התכנית החדשה תכשיר את המהנדסים תוך הקניית ידע רחב במקצועות הבסיס ובמקצועות ייעודיים לצד ארגז כלים חדשני המשלב בין ידע תיאורטי לניסיון מעשי, על מנת שאלו יהוו את חוד החנית של המהנדסים במשק הישראלי ויקדמו את החדשנות הישראלית בעולם תחרותי ותזזיתי.

תכנית היום הפתוח המקוון תכלול מפגש עם בכירי המכללה שיספרו על הלימודים בה מזוויות שונות- הזווית האקדמית, המקצועית והאישית-חברתית. כמו כן יתקיימו הרצאות של  ראשי התוכניות, הכוללות מידע אודות תוכנית הלימודים, הדרישות האקדמיות, תנאי הקבלה ואפשרויות הרישום. בנוסף הקימה המכללה לנוחות המועמדים, באתר המכללה, מתחם ידיעון עשיר במידע ובסרטונים, על מגוון התוכניות והשירותים המוצעים לרווחת הסטודנט.

הנרשמים באתר המכללה יקבלו קישור לזום. שעת התחלת השידור: 15:30

סמסטר אביב ייפתח בתאריך 23.2.2021

 

לפרטים נוספים: מרכז המידע  9099* או אתר המכללה

צילום: המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here