חיילים ללא בגרות? קראו על השלמת בגרויות במהלך השירות הצבאי ולאחריו!

המומחים שלנו יאפשרו לכם לבחור את מוסד הלימוד המקיים קורסי הכנה לקראת השלמת בגרויות בצבא. נצלו את ההטבה והשאירו פקטים באתר לקבלת מידע עדכני.

אם גם אתם חולמים על בגרות מלאה ואתם עכשיו במהלך הנשירות הצבאי, כדאי שתדעו שכשיו אפשר לשלב ללא בעיה בין שני הדברים. רוצים לצאת אל האזרחות בלי לבזבז זמן מיותר? בואו לגלות הכול על השלמת בגרויות בצבא, צרו איתנו קשר לייעוץ מקיף ללא התחייבות!

בגרויות בצבא- יש חיה כזאת?

זה נכון, לא קל להיות חייל. השירות הוא הרבה פעמים תובעני, אין את החופש לעשות את מה שרוצים, המפקדים מרשים לעצמם לטרטר אתכם מכאן לשם… לכן זה אולי יפתיע אתכם לגלות כי חיילים רבים (כמוכם ממש!) מצליחים להשלים בגרויות כבר במהלך הצבא ואף עושים זאת בקלי קלות.

הצבא מאפשר ללוחמים ולתומכי לחימה המצויים בשלבי השירות האחרונים שלהם להשלים בחינות בגורת במקצועות אזרחות, במתמטיקה ובאנגלית. הוא מאפשר להם ללמוד בקורסי הכנה ייעודיים במקומות מוגדרים.

אז איך עושים את זה בעצם? כל מה שצריך לעשות זה למצוא את הקורס הנכון עם הצוות המקצועי שיבוא לקראתכם וירכיב יחד אתכם תכנית לימודים אישית שתתאים לאופי השירות שלכם ולשעות בהן תהיו זמינים ללמוד. לפרטים ייעוץ הכוונה והטבות משתלמות צרו איתנו קשר כעת!

חוזרים הביתה כל חמישי בערב? נהדר! שיעור שבועי ביום שישי בבוקר יהיה מושלם בשבילכם. כל יום בבית בשעות אחה"צ? קורס ערב הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אנחנו נשמח למצוא עבורכם את כל המסלולים הטובים ביותר.

למה כדאי להשלים בגרויות בצבא?

• כי קשה בקרב, קל במלחמה- ככל שתעבדו קשה עכשיו, כך תחסכו לעצמכם זמן מאוד יקר על לימודים לבגרויות שיבואו על חשבון עבודה, לימודים אקדמאיים, טיול בחו"ל וכדומה. אם אפשר להרוג שתי ציפורים במכה, למה בעצם לא?

  • • כי זה באמת אפשרי! בזכות הקורסים שיש היום להשלמת בגרויות ניתן להגשים גם את החלום הזה בזמן הצבא. אחרי הכול, אתם לא תהיו החיילים היחידים שם וידעו להתחשב בכם ולהתאים את הקורס אליכם.
  • • כי זה עדיין טרי-  לא מזמן סיימתם את התיכון. חומר הלימוד עדיין טרי  בראשכם יחסית לכאלה שהחליטו שלא לעשות השלמת בגרויות בצבא ולכן יהיה לכם יתרון גדול.

מחדדים את המוח שקהה:

חיילים יקרים. בין ההטבות השונות המוענקות למי מכם שעתידים לסיים את שירותם הצבאי בעוד חודשים אחדים – הצבא מאפשר לכם להשלים בחינות בגרות. אתם מוזמנים לגלוש אל מקורות המידע הרלבנטיים שריכזנו כאן עבורכם.

מידע על מוסדות הלימוד ועל תנאי הקבלה מתפרסם כאן לידיעתכם. מומלץ לא להחמיץ את ההזדמנות ואת הסיכוי להשלים את הבחינות החסרות לכם לקבלת תעודת בגרות, אשר כיום לא ניתן לתאר את החיים באזרחות בלעדיה.

הצבא מאפשר לכם, חיילים יקרים, להיבחן במקצועות חובה בסיסיים, אשר מהווים תנאי הכרחי לקבלת תעודת בגרות. לבירור כל הפרטים החשובים והרלבנטיים אתם מוזמנים לגלוש ולהתעדכן כאן און ליין.

השלימו גם צבא וגם בגרויות במכה אחת! נשמח לסייע לכם למצוא את הקורס המושלם והמשתלם ביותר עבורכם. מילוי טופס ההפניה פה בפורטל ייתן לנו את כל הכלים לעשות את העבודה השחורה בשבילכם; להשוות, לברר ולבדוק, והכי חשוב שנעשה זאת כמה שיותר מהר ובחינם לחלוטין!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here