תמיד חלמתם על השלמת בגרויות וקבלה לחוג שתמיד חלמתם באוניברסיטה אבל לא ממש היה לכם זמן לברר ולהתעדכן בפרטים הרלוונטיים עבורכם. הגעתם למקום הנכון! כל הפרטים, כל העדכונים בדרך לקרש הקפיצה שלכם לפיתוח קריירה והתקדמות בחיים כאן במקום אחד!

קרש הקפיצה של רובנו מתחיל כמובן בתעודת בגרות מלאה. אותה תעודה שחלקנו חרקנו את השיניים בתקופת התיכון על מנת להשיג אותה ואין זה משנה מה גרם לכם לפספס את השנים הטובות בדרך אל התעודה הנכספת. עכשיו, כשקצת בגרתם הגיע הרגע להתקבל למוסד אקדמי ראוי וללמוד את המקצוע שתמיד חלמתם, אך תחילה יש לעשות קורס השלמת בגרויות במרכז ולקבל את כרטיס הכניסה המיוחל – תעודת בגרות מלאה.

השלמת בגרויות במרכז – דרישות סף:

על מנת שתהיו זכאים לקבל תעודת בגרות מלאה עליכם להיבחן בלפחות 20 יחידות לימוד, אם אתם במסלול הטכנולוגי תדרשו להיבחן בעוד יחידת לימוד אחת נוספת ובסה"כ ב – 21 יחידות לימוד לפחות. תעודת הבגרות כוללת בתוכה שבעה מקצועות חובה ועוד מקצוע מוגבר אחד בהיקף של 4 או 5 יחידות לימוד. תוכלו אם תרצו להפוך מקצוע חובה חביב עליכם במיוחד למקצוע מוגבר כגון: 2 יחידות ספרות שהוא מקצוע חובה ולהוסיף לו עוד 2 יחידות לימוד ובכך יחשב לכם כמקצוע חובה. בשנים האחרונות על מנת לאפשר למספר רב של נבחנים זכאות לבגרות מלאה ניתן למצוא מגוון רחב של מקצועות מרתקים וייחודיים כגון: עיצוב שיער, מוסיקה, ימאות, שפות אקזוטיות, פסיכולוגיה ועוד.

רשימת מקצועות החובה לזכאות לתעודת בגרות הם: 

  1. שלוש יחידות לימוד לפחות במתמטיקה.
  2. שלוש יחידות לימוד לפחות באנגלית.
  3. שתי יחידות בהבעה עברית הכוללות יחידה אחת בחיבור ועוד יחידה אחת בלשון.
  4. שתי יחידות במחשבת ישראל או בספרות.
  5. שתי יחידות בהיסטוריה.
  6. שתי יחידות לימוד לפחות בתנ"ך.
  7. יחידת לימוד אחת באזרחות.

כל מוסדות החינוך בהם תוכלו ללמוד קורס השלמת בגרויות במרכז:

אם קשה לכם להחליט היכן ללמוד להשלמת הזכאות שלכם לבגרות מלאה במרכז, ריכזנו עבורכם רשימה מייצגת ומכובדת של מגוון מוסדות לימוד מוכרים ומנוסים המציעים צוותי הוראה מומחים בעלי וותק ומוניטין שיצעידו אתכם לאט ובבטחה אל התעודה המיוחלת, בין אם תבחרו בלימודי ערב או בלימודי בוקר אינטנסיביים במיוחד.

מוסדות הלימוד המוכרים המציעים קורסי השלמת בגרויות במרכז הם: רשת אנקורי, רשת קידום, זיו כספי, תיכון תל אביב, סמינר הקיבוצים, בית ספר "חרשן" ועוד.

רוצים לקבל ייעוץ ראשוני ללא התחייבות? פנו אלינו כעת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here