אם סיימת תיכון, השתחררת מהצבא ועכשיו הגיע הרגע להיות רציניים ולהחליט מה כדאי  לך ללמוד, רגע לפני שאתה מנסה להתקבל לחוג הלימודים האקדמי שתמיד רצית, בוא לשמוע מאיתנו את כל הפרטים הנחוצים לך על השלמת בגרויות באילת.

קורסי השלמת בגרויות במכונים פרטיים:
קורסי השלמת בגרויות באילת באחד מהמכונים הפרטיים הרבים הפזורים ברחבי הארץ ממטולה בצפון ועד אילת בדרום, היא דרך מצויינת להתחיל את המסע האקדמי שלך. הלימודים באחד מהמכונים הפרטיים מתקיימים בשני מסלולים עיקריים: לימודי ערב או לימודי בוקר. מסלול הלימודים בערב מאפשר לכל התלמידים להמשיך בשגרת יומם הקשה, ללא מפריע ולעבוד לפרנסתם. הלימודים מתקיימים במתכונת של 2 מפגשים שבועיים לאורך 4 שעות אקדמיות בכל מפגש.

במהלך הקורסים יש שיעורי חזרה ותרגול רבים, יחס אישי וצוות מורים שישמחו לסייע לכם בכל בעיה או קושי שנוצר במהלך השיעורים. צוות ההוראה מנוסה ומיומן בהכנה לבחינות הבגרות. החיסרון העיקרי של לימודים אלו טמון בעלות הגבוהה.

קורסי השלמת בגרויות באופן עצמאי:
יש לך אפשרות נוספת ללמוד לצורך השלמת בגרויות באילת, באופן עצמאי, לפתוח תיק אקסטרני לשלם על הבחינה ולנסות להשלים או לשפר את הציון. רשת האינטרנט מלאה באתרים המסייעים ללומד העצמאי להתכונן לבחינה במקצועות רבים. החיסרון של השיטה טמון בעובדה שאם תקלע לקושי עם נושא מסוים בחומר הלימוד לא יהיה מי שיסייע לך באופן מיידי, מצד שני זו דרך מצוינת לחסוך כסף.

מכינות קדם אקדמיות:
אפשרות אחרונה וחביבה לצורך השלמת בגרויות באילת היא הצטרפות למכינות קדם אקדמיות באוניברסיטאות והמכללות השונות. תנאי הקבלה למכינות אלה הן ציון פסיכומטרי או מבחן סף כלשהו. במהלך הקורס תלמד נושאים כלליים הנוגעים לתחום הלימוד האקדמי ושיעורים במקצועות הבגרות כגון: אזרחות, מתמטיקה, אנגלית, הסטוריה, לשון, תנ"ך וכיוצא באלה.

משתתפי המכינות זכאים למלגות מלאות או חלקיות כל מקרה לגופו של עניין או יוכלו ללמוד במכינה על חשבון הפיקדון הצבאי שלהם. בסיום המכינה ובמידה ועברו בהצלחה את מטלות המכינה ומבחן הגמר יוכרו כסטודנטים מן המניין בחוג הלימודים שתמיד רצו.

צריכים ייעוץ או מוסדות לימוד מומלצים? פנו אלינו כעת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here