בוגרי הנהלת חשבונות סוג 2? רוצים להתקדם? זה הזמן להצטרף למסלול הלימודים המתקדמים. מלאו פרטים עכשיו.

קורס הנהלת חשבונות סוג 3 מיועד לבוגרי הנהלת חשבונות סוג 2 אשר מעוניינים להרחיב את אופקיהם המקצועיים, לפתח מיומנויות נוספות בתחום החשבונאות הפיננסית וללמוד פעולות חשבונאיות מורכבות. בנוסף, מקנים הלימודים, רישיון תעסוקתי מטעם התמ"ת ומותאמים היטב לצרכי המשק הכלכלי הישראלי.

זה הזמן להרחיב אופקים ולהתקדם מקצועית! פנו אלינו עכשיו באמצעות הטופס המקוון וקבלו הצעות משתלמות במיוחד- מסלולי לימוד, הטבות והנחות משמעותיות במוסדות הלימוד הטובים ביותר.

למשק הישראלי דרישות משלו בענף החשבונאי, ולימודי הנהלת חשבונות סוג 3 אצלנו, עומדים בדרישות אלו.

מה לומדים בקורס?
התכנים בלימודי הנהלת חשבונות סוג 3 הינם מגוונים , מרתקים ומעמיקים מאד. בקורס זה נדרשים התלמידים להפגין בקיאות וניסיון בחומרים שנרכשו במגרת הנהלת חשבונות סוג 2 ולאחר שעשו כך, ייחשפו לעולם מעמיק ומרתק של לימודים בתחום השקעות בניירות ערך, מימון, חישוב מיסים על הכנסות,שחזור חשבונות, ניתוחם של דוחות כספיים ועוד.

בנוסף ללימודים התיאורטיים, ניתנים שיעורים בלימודים מעשיים בהם נרכש ידע מעשי בשימוש בתוכנות ניהול חשבונות ממוחשבות ומתקדמות. כמו כן מיושם ידע זה, באמצעות פרויקט גמר ממוחשב אותו נדרשים התלמידים להכין עם סיום הקורס.

למה לי קורס הנהלת חשבונות סוג 3?
האפשרויות העומדות בפני בוגרי הקורס סוג 3 הן רחבות עוד יותר מבחינה תעסוקתית ואף אישית. הלימודים מרחיבים את ההבנה החשבונאית ומקנים כלים לראייה רחבה יותר ואת היכולת להתמודד עם פעולות מורכבות מאד בתחום המקצועי.

משך הלימודים הוא כשבעה חודשים כאשר השיעורים הם בשעות הערב דו שבועיים.

תנאי קבלה ללימודים:
ללימודי הנהלת חשבונות סוג 3, נדרשת תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 (תעודת מקצוע) חדש או תעודת הנהלת סוג 2 ישן. בעלי תעודת סוג 2 ישן יידרשו לעבור מבחן כניסה בחשבונאות ממוחשבת. יתקבלו גם בוגרי 12 שנות לימוד שיש להם ותק מוכח של שנה במקצוע הנהלת החשבונות ויעמדו במבחן כניסה של הנה"ח סוג 1 וסוג 2 באישורו של הפיקוח המקצועי.

זה הזמן להתקדם! כנסו עוד היום לטופס הנמצא לפניכם, מלאו פרטים והתחילו לחשוב במספרים גדולים! אנחנו נשמח להציע לכם את המסלולים הטובים ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here