בעידן בו האינטרנט משחק תפקיד חשוב בכל מערך פרסומי עולה הביקוש הרב לבעל מקצוע כמו מעצב גרפי איכותי. עם הביקוש עולה גם ההיצע וכיום ישנם אלפי מעצבים גרפיים בישראל ברמות עבודה ויצירתיות שונות. אולי עולם העיצוב הגרפי מאוד מעניין אתכם אבל אתם בוודאי שואלים את עצמכם כיצד להפוך את האהבה והתשוקה הזאת לפרנסה במשרה מלאה? ובכן הדרך לשם איננה פשוטה כל כך אולם בהחלט אפשרית.

מעצב גרפי העובד כשכיר:

הדרך הפשוטה ביותר למציאת עבודה במשרה מלאה בתחום העיצוב הגרפי היא כשכיר כמובן. בעוד מישהו אחר הקים חברת פרסום, או חברה לבניית אתרים, אתם תוכלו להשתלב היטב בחברה מסוג זה כנותני שירות בתחום העיצוב הגרפי. כמובן שכדאי לכם להצטרף לחברה שיש לה כמות עבודה כזו שמבטיחה את העבודה שלכם במשרה מלאה ולאורך זמן. שימו לב – מרבית חברות הפרסום יחפשו אחר מעצבים גרפיים בעלי ניסיון אולם חלק מהן בהחלט יסתפקו במעצבים איכותיים גם ללא ניסיון רב.

מעצב גרפי עצמאי:

עבודה כמעצב גרפי עצמאי יכולה להיות מאתגרת אך לרוב משתלמת. כל אחד חולם להיות אדון לעצמו: שלא יגידו לו באיזה שעות לעבוד, איך להתלבש לעבודה, איך להתנהג ולהתנהל וכאשר עובדים עבור מישהו אחר אי אפשר להתפנק גם בבחירת הלקוחות עמם יש לעבוד ואיננו גם יכולים לענות להם כפי שאנחנו רוצים. עם זאת, גם כעצמאי יהיה עלינו להציב לעצמנו גבולות וכן להתנהל כראוי מול לקוחות. השיווק של עצמנו כעצמאיים הוא החלק החשוב ביותר ועל כן יש לתת שירות אדיב ומקצועי ללקוחות שאלה ירצו להמשיך להזמין מכם וכן ימליצו עליכם לחברים וקולגות.

כמעצבים עצמאיים תוכלו להחליט על התמחור אותו אתם גובים מלקוחותיכם, כמו גם על זמן העבודה וההגשה שלכם ולעבוד בצורה שאתם מכתיבים מול הלקוחות (אם זה מתאים להם כמובן). יש לכך יתרונות רבים אך כמובן שתצטרכו ללמוד לשווק את עצמכם ולהביא את אותם לקוחות ראשונים. כדאי להכין מראש תיק עבודות מגוון כדי להראותו ללקוחות עמם אתם משוחחים וכן לדרוש מחירים נוחים בהתחלה כדי להגביר את הביטחון שלכם וכן את מאגר הלקוחות שלכם.

חברה לעיצוב גרפי:

אם אתם רוצים לקחת את המקצוע שלכם צעד אחד קדימה תוכלו להפוך מפרילנסרים לחברה לעיצוב גרפי. חברה לעיצוב גרפי תספק עבודות עיצוב בהיקף גדול יותר ללקוחות רבים יותר, תספק שירות תמיכה טלפונית ומענה אנושי מקצועי ואמין וכן תספק ככל הנראה שירותים משלימים נוספים. אם יש לכם העדפה או רעיון נוסף להתפרנס כמעצב גרפי אתם מוזמנים להגיב כאן למטה ולסייע לגולשים אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here