אין זכות גדולה יותר מאשר להעניק לחיילים משוחררים את המעט שהחברה, אשר בהזדמנות זו אנחנו גאים להיות נציגיה, יכולה להעניק להם: השלמת בגרויות לחיילים משוחררים. כל המידע במקום אחד ובמרחק גלישה.

רק השתחררתם מהצבא ואתם ממש מרוששים? מתים כבר לעשות השלמת בגרויות כדי להתקדם בחיים אבל לא יודעים איך? בואו ותראו כמה קל היום לחסוך על השלמת בגרויות לחיילים משוחררים, לחיילים שעדיין בשירות הצבאי וכו'. כל הפרטים כאן בפורטל לומדים לבגרות!

מי מכם שנדרשים ואף רוצים להשלים את תעודת הבגרות שלהם – פתוחות בפניכם אפשרויות לעשות זאת עם השחרור מהצבא. זה המקום וזה הזמן להתעדכן על האפשרויות. לאחר השחרור המשוחררים יכולים גם לשפר את ציוניהם בתחומי לימוד אשר הישגיהם בבגרות בהם היו נמוכים.

השלמת בגרויות לחיילים משוחררים מאפשרת להכין עצמם לקראת לימודיהם במוסדות להשכלה גבוהה. אנחנו כאן, און ליין, לסייע לכם לבחור את מקומות הלימוד המועדפים.

השיטות לחסוך
אם אתם סוף סוף אזרחים חופשיים ואתם רוצים לטרוף את העולם, זה בדיוק הזמן לחשוב על שיפור בגרויות או השלמה של מקצועות שטרם ניגשתם אליהן. אולי תופתעו, אך כל העניין לא חייב להסתכם באלפי ועשרות אלפי שקלים.

הנה כמה מהאפשרויות שעומדות בפניכם שיעזרו לכם לא להוציא על זה הון עתק מכיסכם הפרטי:

• פיקדון, רבותיי, פיקדון! אין חייל משוחרר שלא שמע על כספי הפיקדון הנכספים שיוכלו לשמש אותו למגוון של מטרות וחלומות. הבעיה היא, שבשביל רוב החלומות תצטרכו להמתין כמה שנים עד שהכסף ישתחרר לגמרי לכל דבר ועניין…

• השלמת בגרויות בזול- יש כמה מקרים בהם תוכלו לעשות זאת בחינם או בעלות מינימלית. הראשון הוא כאשר שילמתם כבר על הקורס אך הבחינה לא היתה מוצלחת ואתם מעוניינים לחזור עליו, והשני כאשר מדובר רק בבגרות אחת.

• סיוע מההורים- חיילים משוחררים רבים פונים לקבלת סיוע מהוריהם לתשלומים עבור קורסי הכנה לבגרות כהשקעה בטוחה לעתיד שלהם. גם אם אתם בטוחים שאין סיכוי- נסו זאת, מה יש לכם להפסיד? אחרי הכול, הם דואגים לכם והיו רוצים לראות אתכם מצליחים ומתקדמים בחיים. וחוץ מזה, תמיד תוכלו להתחייב גם להחזיר!

השלמת בגרות על חשבון כספי הפיקדון:
ניתן ללמוד ולהשלים בגרויות באמצעות כספי הפיקדון. כאן, באתר, תוכלו להתוודע אל הקורסים השונים, תנאי הקבלה, עלויות ועוד. כאן תוכלו להסתייע בעצות המומחים בהתאם לפרופיל הלימוד המבוקש שלכם בתחום השלמת בגרויות לחיילים משוחררים.

לידיעת הנבחנים הפוטנציאליים:

ניתן להשלים את לימודי הבגרות במסגרות שונות. בין השאר חיילים משוחררים יכולים להשלים את הבחינות בבית-הספר שבו למדו בתיכון. בכל מקרה, מימוש זכאות הלימודים על חשבון כספי הפיקדון מותנית בהכרה ובאישור של משרד החינוך את מוסד הלימוד. אנחנו כאן לשירותכם גם בנושא זה.

לימוד ייעודי במוסד ייחודי:

ותק וניסיון של מורים במוסדות שבהם ניתן להשלים לימודי בגרות מאפשרים לכל תלמיד לקבל את היחס המקצועי והאישי המיטבי. המורים יאבחנו את נקודות החוזק והחולשה שלכם ויתאימו לכל אחד ואחת מכם תכנית לימודית שתאפשר לכם למצות את הפוטנציאל שלכם. מוסדות שונים מציעים הנחות והטבות לחיילים משוחררים. שווה לבדוק, חובה להשוות.

חשיבותה של תעודת בגרות:

חשיבות השלמת הבגרויות נובעת מהעדר היכולת להתקבל ללימודים גבוהים, כמו גם ללא מעט מקומות עבודה, בהעדר תעודה. דווקא לאחר שירות צבאי ארוך, הופכת השיבה אל "ספסל" הלימודים קשה. לכן חשוב ללמוד במוסד שבו המורים ערוכים לקלוט את המשוחררים מתוך הבנת הקושי והתחשבות בו מזה אבל תוך כדי העצמת יכולותיהם וסיוע להגעתם אל המטרה הנכספת.

הזכות שלכם, חיילים משוחררים, היא החובה והמחויבות שלנו לאפשר לכם להשלים בגרויות. המומחים שלנו ערוכים לסייע לכם למצוא את מסגרת הלימוד המיטבית עבורכם כדי להשלים את תעודת הבגרות, השאירו פרטים אישיים ונשמח לסייע לכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here