מה אתם יודעים על קורס ובחינת הפסיכומטרי?

השתחררתם מהצבא ואתם לא יודעים מה לעשות עכשיו? שימו את מבחני הפסיכומטרי מאחוריכם! נכון, אפשר לדחות אותם עוד קצת ולהירשם לקורס הכנה לפסיכומטרי עוד שנה-שנתיים. אבל בינינו, אף פעם לא יהיה זמן שבו תקפצו משמחה על הרעיון, נכון? לימודי פסיכומטרי לא דוחים וממהרים להשוות מחירים! כל הייעוץ והפרטים אצלנו בפורטל הפסיכומטרי שלי.

אם אתם לקראת לימודי משפטים, לימוד כלכלה או כל תחום אחר, כל ההכנות לפני לימודי פסיכומטרי:

מה צריך לבדוק כשעושים קורס ולפני שרצים לקנות את הספרים?

תקציב- נסו לעמוד על התקציב שיש ברשותכם לגבי הלימודים. אם אין לכם חסכון ואם אין באפשרותכם להיעזר בפיקדון הצבאי, כדאי שתחשבו על אופציות נוספות ולמשל הלוואה קטנה מהבנק או מההורים.

בית ספר לפסיכומטרי- לאיכות בית הספר והמקצועיות של צוות המורים המוביל בו השפעה אדירה על ההצלחה שלכם בקורס ובבחינה הפסיכומטרית. לכן כדאי לוודא שאתם הולכים רק על הטוב ביותר!

זו הפעם הראשונה בה אתם ניגשים לבחינה? לנו יש את כל המידע בשבילכם ואפילו כבר בדקנו מחירים! מלאו את הטופס הקצר וקבלו הכול כבר בשעה הקרובה אליכם לטלפון בחינם לגמרי!

עיתוי- מבחן פסיכומטרי מתקיים כ-5 פעמים בשנה וקצת פחות בעבור בעלי לקויות הלמידה השונות. בין אם חשבתם לגשת למועד פברואר, אפריל, דצמבר וכו', כדאי להירשם מספיק זמן מראש.

זמן ללימודים- לימודי פסיכומטרי ידרשו מכם הרבה זמן השקעה וחשוב להקדיש להם את כל הפוקוס אם אין בכוונתכם לגשת שוב ושוב לבחינה המתישה הזו. קחו חופש מהעבודה או הפחיתו במשמרות והכינו את עצמכם נפשית לתקופה קשה ומאומצת.

מי שמהסס מפסיד! רוצים לדעת כבר עכשיו הכול על מבנה הבחינה, להתייעץ ולקבל מחירים אטרקטיביים? השאירו אצלנו את הפרטים ותיהנו מהכול באופן מיידי, לא מחייב בשום צורה ובחינם לחלוטין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here