אופיס 365 לעסקים - ניהול עסק עם תוכנות נפוצות, נוחות וחוקיות
מקור pixabay

כיום, כל עסק צריך תוכנות על מנת שיהיה אפשר לנהל את העבודה השוטפת ביום יום בצורה יעילה ונוחה. רוב העסקים מעדיפים להשתמש בתוכנות של אופיס על מנת לנהל את העסק שלהם. תוכנות אופיס הן גם התוכנות שיש לרוב האנשים בבית, כך שכאשר העובדים שמגיעים לעבודה, התוכנות והממשק שהם משתמשים בהם הם בדיוק אותו הדבר כמו בבית. אופיס 365 לעסקים הוא שירות שמציע לכם את תוכנות האופיס לכל אורך השנה, גם מבחינת התקנת התוכנות וגם בדמות שירות תמיכה בתוכנות. אופיס 365 לעסקים זה תוספת קטנה של תשלום שתסייע לכם מאוד בהגדלת הרווחים.

איך יכול שירות אופיס 365 לעסקים לעזור לעסק שלכם

דבר ראשון שחשוב לדעת על תוכנות אופיס, הן חייבות להיות חוקיות. יש אנשים שמורידים את התוכנות באופן פיראטי אך הם מסתכנים בבעיות ובקנס. אם יש לכם עסק רציני שמשתמש באופן מסיבי באופיס, אתם לא צריכים את הכאב ראש של בעיות ובטח לא להסתבך בתביעה של מיקרוסופ נגדכם. אופיס 365 לעסקים מאפשר לכם לקבל את כל יישומי אופיס בצורה חוקית ובטוחה. כיום, בימיי הקורונה, שיחות מקוונות הפכו למצרך חשוב בכל עסק. שירות אופיס לעסקים מאפשר לכם לעשות שיחות מקוונות באופן חופשי בלי בעיות של ניתוקים ועיכובים. אתם גם תקבלו תיבת דואר בנפח של G50 שתאפשר לכם לשמור הרבה מאוד מיילים. תהיה לכם גישה למידע מכל מקום שתגדירו באמצעות ענן מאובטח.

איזה שירותים תקבלו באופיס 365

  • Exchange Online– זה שירות של תיבת דואר בנפח של G בנוסף תקבלו גישה ל- Outlook Web App.
  • SharePoint Online – שירות שהוא גם גישה וגם שמירה של מסמכים מכל מקום שתגדירו לענן, בצורה מאובטחת ופשוטה.
  • Office Professional Plus – רישוי שניתן לטובת התקנת 5 התקנים של אופיס. זה לוודא שהכול חוקי בשירות אופיס 365 לעסקים.
  • Skype for business – שירות זה מאפשר לבצע שיחות וידיאו שיש בהן הרבה משתמשים באיכות HD הכוללת שיתוף מסכים בזמן אמת. שירות חיוני מאוד, במיוחד בימיי קורונה.
  • One Drive – שירות אחסון, שיתוף וסנכרון של מסמכים וקבצים בענן שהנפח שלו הוא 1TB.
  • תקבלו את תוכנות האופיס, Word, Excel, Power Point ,Access.

חשוב להשתמש בשירות של חברה מקצועית.

חשוב לקבל שירות אופיס 365 לעסקים מחברה מוכרת וידועה. זה חשוב שיהיה לכם עם מי לדבר ועל מי לסמוך. חשוב שיהיו לכם נציגים שייתנו לכם מענה במקרה של תקלות ומחשבה לשדרוג השירות. כל נושא אופיס הוא דבר שצריך להיות חוקי, חברה לא מוכרת יכולה לעגל פינות בנושא זה ואתם תשלמו את המחיר. הבדלי המחירים בין חברות לא מוכרות, שאמינותם לא בטוחה, לחברות מוכרות וידועות שמספקות שירות ללקוחות מרוצים הרבה שנים הוא לא גדול. רק חברה מוכרת ומקצועית צריכה לתת שירות לעסק שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here