מחפשים ללמוד מקצוע שמתקדם יחד עם הטכנולוגיה? מלאו פרטיכם באתר ולימדו על קורס רשתות תקשורת שיבטיח לכם מקצוע מבוקש, אחראי ומאתגר בחברות מובילות במשק, לימדו על המסלול, התנאים וקבלו ללא כל התחייבות.

המאפיינים:
קורס רשתות תקשורת הוא מסלול לימודים הנמשך כשנה ומקנה ידע ושליטה במערכות ניהול רשתות, אבטחת מידע ועוד. עוד מציע הקורס הבנה וידע של תפקידו ופעילותו של מנהל רשתות בחברה או הארגון בו הוא עובד מאספקטים שונים.

ניהול רשתות נדרש בכל חברה בה רשת תקשורת מסועפת, הדבר בולט בעיקר בחברות הייטק אולם גם בחברות שאינן הייטק ובה ריבוי מחשבים וצורך לאבטח את המידע ברשת ברמת אבטחה אופטימאלית.

מילוי קצר של פרטיכם בטופס המקוון אשר כאן באתר יפתח בפניכם את כל האפשרויות הקיימות של קורס רשתות תקשורת בכל הארץ, המלצות על הקורסים הטובים והעדכניים ביותר.

היתרונות:
בקורס תלמדו את מערכות הפעלה כמו windows ו linux , איך לאטום אותם מפני פריצות ופגיעות באבטחה תוך שימוש בכלים לאבטחת מידע, טכניקות שונות של אבטחה, הקמת רשת מסועפת ועדכון שלה בהתאם לשינויים טכנולוגיים וארגוניים, תפעול ותחזוקה של רשת זו, ניהול הרשת ועוד.

הקורס מתקיים גם במסלול לימודי ערב המאפשר לימודים לאנשים עובדים ומשלב לימודים תיאורטיים לצד תרגול מעשי עם תרחישים אמיתיים של תקלות ובעיות והדרכים לפתרונן. תעודת הגמר הניתנת היא בהתאם למסלול שבחרתם כאשר הבולטים ביותר הינם מיקרוסופט, סיסקו ונס.

מלאו פרטיכם באתר וקבלו מידע מקיף ונרחב מאיתנו על מיטב הקורסים בארץ של רשתות תקשורת, תואמי מציאות טכנולוגית עם מיטב המרצים והכלים הלימודיים המועילים ביותר לרכישת מקצוע מבוקש ומאתגר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here