אזהרת רווח! לאחר סיום קורס רשתות מחשבים אתם עלולים להיחטף על-ידי מנהלים ומנהלות של תחום משאבי אנוש בחברות ביטוח, הייטק, מפעלים שונים, בנקים, משרדים של רואי חשבון, עורכי דין וחברות רבות ומגוונות הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי!

כולנו תלויים במחשב האישי שלנו וחוששים מהרגע שבו יקרוס, חלילה, עקב תקלה. במקרים של רשתות מחשבים בארגון או בחברה התלות אף גדולה יותר, מחשב שלא מתפקד או חלילה נפילת הרשת יכולים לגרום להשבתה מוחלטת של הפעילות ולאיבוד זמן, כסף ואפילו לקוחות.

ספק אם יש מי מאתנו שמסוגל לתאר את העולם המודרני ללא מחשבים. ספק אם ניתן לתאר את פעילותם של מוסדות וארגונים – כלכליים, חברתיים, תרבותיים ואחרים – ללא תקשורת המבוססת על מחשבים.

קורס רשתות מחשבים יכשיר אתכם להיות מנהלים ומנהלים בכירים של רשתות מחשבים. תוכלו לרכוש מקצוע משתלם, מתגמל, אטרקטיבי ואתגרי. פעילות מרתקת מתרחשת ברשת. רוצים להציץ? צרו עמנו קשר ו…תישבו בקסם!

ההתפתחות הטכנולוגית השוטפת מעמידה אתגרים חדשות לבקרים בפני הממונים המופקדים על תחום ניהול רשתות של מחשבים. מלאו את פרטיכם האישיים בטופס המקוון לקבלת מידע על אפשרויות ומסלולי הלימוד של נושא חם זה!

אז מה בתפריט?
קורס רשתות מחשבים מכשיר אנשים בעל רקע טכני בכלל ונגיעה ונגישות לעולם המחשבים בפרט לרכישת יכולת תכנון, הקמה, אבטחה, תחזוקה וניהול של מערכות מידע מבוססות מחשב ורשתות מחשבים שונות ומורכבות.

תנאי סף לא קשים במיוחד מאפשרים למי מכם שהנכם בעלי ידע בסיסי ביישמי מחשב, ידיעה בסיסית של אנגלית, ובעלי קורס טכנאים של PC ללמוד בקורס רשתות מחשבים.

תוכנית הלימודים – תכני הלימוד בקורס כוללים לימודים עיוניים על מרכיבי המחשב השונים, מושגי יסוד ברשת, רשתות תקשורת אקטיביות ופאסיביות, כרטיסי רשת, תיקון שגיאות, גיבוי מידע, ועוד. בתום הלימודים הבוגרים יהיו מסוגלים לבנות רשת מחשבים, להתקין אותה, לתחזק ולתקן אותה ועוד.

מטרת הקורס – כדי להימנע ממקרים כאלה הרוב הגורף של החברות מחזיקות מנהל רשתות שיבטיח את הפעילות התקינה של רשת המחשבים בכלל והמחשבים הבודדים בפרט. קורס רשתות מחשבים מעניק למשתתפים בו את הכלים הנדרשים כדי למלא את תפקיד הטכנאי או מנהל רשת המחשבים.

אתם מוזמנים להתוודע אל מסלולי הלימוד החדשים והעדכניים בתחום רשתות מחשבים שבהם תוכלו להיות מהנדסי מערכות ותמיכה טכנית, מנתחי רשתות, יועצים, מנהלים ואנשי המפתח המרכזיים בתחום רשתות בארגונים רבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here