אוהבים לצלם? כל הזמן עם מצלמת וידאו פועלת? יוצרים סרטים מרגשים קצרים וארוכים? הגיע הזמן להתמקצע בצורה יסודית! קורס עריכת וידאו יחשוף אתכם לטוב שבטוב בעולם וידאו, מדיה ותקשורת.

מקצוענים –
כיום ניתן בעזרת כל מחשב ביתי לערוך סרטי וידאו, אך אין הדבר מצביע על כך שכולנו יכולים להיות עורכי וידאו מקצועיים. הטכניקות אולי נראות אותו הדבר, אך המכשור והתוכנות אינן. על מנת ליצור סרט איכותי, ערוך בצורה חלקה, עם כתוביות, ורצף אירועים – בייחוד כאשר מדובר בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה – יש צורך בהפעלת תוכנות, ויישום דרך מכשירים איכותיים, מתקדמים המאפשרים איכות גבוהה למדיה של צפייה ותקשורת.

ו…אקשן! רוצים להיכנס לעולם הקולנוע, הטלוויזיה? בואו לראות איך זה נראה מהצד השני! מאחורי הקלעים של תעיות המדיה הגדולות ביותר! עריכת וידאו הינה הדבר המבוקש ביותר השנה! אל תישארו מאחור – התחילו לערוך.

קורס עריכת וידאו – 
הלימודים יעניקו לתלמידים הכרות עם תוכנות עריכה מתקדמות ואיכותיות כגון AVID ו/או PREMIER ועוד. ישנם סגנונות עריכה שונים במיוחסים לכל מדיה בנפרד. ניתן לערוך סאונד, מלל, תמונה בנפרד ולאחד הכל לכדי סרט או תכנית שלמה, מבלי להבחין בשינויים אשר נעשו. העבודה צריכה להיעשות בצורה החלקה ביותר על מנת ליצור תמונה אמינה אל מול קהל הצופים.

המטרה – 
סרטוני פרסומת, סרטים, תכניות טלוויזיה – כל אלה ועוד זקוקים לעבודת עורך וידאו כמו אוויר לנשימה. לכן על מנת להפוך אתכם לטובים ביותר בתחום, מוסד הלימודים המעביר את הקורס צריך להעניק את הכלים הטובים ביותר ליישום ותרגול החומר הנלמד במהלך הקורס.
רמת הדיוק ואפשרויות העריכה הינן מגוונות ומתאפשרות הודות לקיומו של מחשב ופיתוח תוכנות עריכה מתקדמות אליהן יחשפו התלמידים במהלך הלימודים.

נושאים עיקריים בלימודים – 
מושגי יסוד, תהליכים, ציוד טכני, הקלטות, שידורים, פילטרים, אפקטים, תוכנות עריכה, פרויקטים, סאונד, צילום, המרות קבצים דיגיטליים, עיבוד, עבודה בשכבות, חומרי גלם, שקיפויות, צבעים, אחידות, ועוד!
המטרה היא כי בסיום קורס עריכת וידאו תהיה היכולת ליישם עריכת סרטוני פרסומת, סרטים, סרטונים קצרים, פסקול, אפקטים, עיצוב מלל, התאמת קצב הדיבור לכיתוב ועוד!

לא רק לחתוך – 
עולם עריכת וידאו הולך ומשדרג את עצמו מרגע לרגע. שיפורים טכנולוגיים מאפשרים איכויות צילום וסאונד מתקדמות, שיפור תהליכי עבודה במלאכת העריכה והכנסת אפקטים, הוזלת עלויות ויצירת תמונה, סאונד ומלל על פי דרישת הלקוח או המעסיק.

אם אתם הייתם מדביקים את הסרט של הקלטת בטייפ, או יוצרים קטעי מוזיקה חדשים בעזרת חיתוכי הסרט והדבקתו – הגעתם למקום הנכון! ההמשך הישיר של פועלכם הינו עריכת וידאו! הפעם בלי הסרט של הקלטת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here