רוצים להיות "האיש" אליו פונים בשעת צרה? להיות זמינים לכל בעיה? קורס בדיקות תוכנה מושלם עבורכם! אם איכות ותקינות חשובים לכם, יורדים לפרטי פרטים, ולא אוהבים לפספס שום דבר בדרך – הגעתם למקום הנכון! 

בדיקות תוכנה – 
מהוות תהליך הכרחי בשרך לשמירה על איכות המוצר דרך תהליכים של אבטחת איכות. בודקי תוכנה מהווים גב תומך בשעת פיילוטים לתוכנות חדשות המתעתדות לצאת כמוצר לשוק הרחב של עולם המחשבים. לכן חשיבות עליונה לוודא כי התוכנה אינה פגיעה, הינה שואפת לאפס טעויות ובכך מצמצמת נזקם אפשריים לחברה או לגוף אשר פיתח את התוכנה. מן התכנון ועד לשליחת המוצר לייצור ואספקה, ותמיכה ללקוחות.

מעוניינים בתפקיד הכרחי? שלא יעלם מחר ממאגר הדרושים? בודקי תוכנה היה, נשאר ויהיה הכרחי בכל עת כל עוד קיימים מחשבים בעולם! הבטיחו את עתידכם והתחילו ליצור את הקריירה בה חפצתם תמיד.

מהלך קורס בדיקות תוכנה –
במהלך הקורס התלמידים ייחשפו אל מגוון מערכות, כלי עזר, גילוי תקלות, פתרונן וכיו"ב.
הנושאים הינם מגוונים, מעמיקים ומאפשרים לתלמידים לחשוב קצת אחרת ולקחת בחשבון משתנים רבים מתחומי פיתוח ותוכנה. ניתן לראות נושאים – שפות תכנות, סקריפטים, בסיסי נתונים, תכנון ובדיקה בעזרת כלים אוטומטיים, עיצוב בדיקות, תכנון, ניתוח מערכות ועוד. זהו עולם מגוון ומרתק אשר מצריך רקע קודם בתכנות. ישנם קורסים המעניקים את האפשרות גם ללא רקע בתכנות, אך יש צורך בידע מקדים במערכות הפעלה.

אפשרויות תעסוקה – 
ניתן לומר כי בודקי תוכנה או QA הינם נכס חשוב לכל חברה המפעילה תוכנות באופן חוקי. כאשר מדובר בחברות ממשלתיות, ציבוריות, עסקיות – יש צורך מיידי בבודקי תוכנה בעת תקלה. זמינות מיידית היא אחד ממאפייני התפקיד ולעיתים ניתן לראות בודקי תוכנה רבים המועסקים על ידי חברות בצורה שוטפת בשעות העבודה וגם כגיבוי לתקלות.

תמיד אהבתם את חוש חש הבלש? את גשש בלש לפני שהוא הפך לתעלומה? קורס בדיקות תוכנה ממש נוצר למענכם! כל מה שצריך הוא להתרשם ממוסדות הלימוד המופיעים, לבחור את האזור בו תחפצו ללמוד – ובהצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here