התיאבון נפתח מחדש? בתיאבון! לאחר שסיימתם בשעה טובה ובהצלחה קורס אקסל למתחילים אתם מוזמנים להתרשם ולהירשם לקורס המשך – קורס אקסל למתקדמים. לפרטים – צרו עמנו קשר באתר ברגע זה!

רכשתם בסיס טוב לעבודה עם התוכנה – וזה הזמן להתקדם אל המדרגה הבאה. קורס ההמשך יאפשר לכם לייעל ולשכלל את העבודה תוך ביצוע אוטומציה של פעולות החוזרות על עצמן ונשנות שוב ושוב במהלך העבודה.

קורס אקסל למתקדמים יסייע לכם להטמיע את התוכנה בעבודתכם השוטפת. תוכלו להרים את העיניים מהנייר אל הצג: כל מה שעשיתם לאט ביד תעשו מהר במחשב הודות לתוכנה. אם אתם מעוניינים בפרטים  נוספים – פנו אלינו כעת. 

קורס אקסל למתקדמים – יותר שעות, יותר חומר:

קורס ההמשך למתקדמים ארוך וממושך יותר (כ – 40 שעות). אוכלוסיית היעד של קורס ההמשך היא חשבי שכר, כלכלנים, מנהלים משאבי אנוש, וכל מי שיש לו נגיעה בממשק של כסף ואנשים, קל וחומר מי מהם שעושים שימוש תכוף ותדיר עם התוכנה לייעול התהליכים ולקיצורם. על מנת למקסם את התועלת מהקורס – מומלץ להגיע אל הקורס המיועד למתקדמים לאחר רכישת ניסיון ממושך (כשנה) בשימוש בה.

כדי שהלימוד שלכם יהיה אפקטיבי חשוב שתכירו, בבואכם לקורס, כלי עיבוד נתונים Pivot Tables, שתהיו בעלי ידע בסיסי באנגלית ומיומנים במתודולוגיה של למידה. במהלך הקורס, אשר חלקו מתבצע בהרצאות פרונטאליות, הדגמות, סימולציות ותרגול אישי תוך כדי לימוד מספרות מקצועית, תוכלו להיחשף לקפלים נוספים במניפת האפשרויות של התוכנה, בקרני אור נוספות בקשת שלה.

לאחר הקורס תוכלו להביט לאחור ולבחון את עצמכם עובדים בלעדיה. התגובה הצפויה: איך לא למדתי את זה לפני כן…

גם דברים שרואים מכאן רואים אותם אחרת באמצעות תוכנת אקסל. אתם מוזמנים להתקדם ולעבור מקבוצת המתחילים אל קבוצת המתקדמים. באקסל למתקדמים אתם לא רק עולים מדרגה. אתם קופצים כיתה. לקבלת פרטים נוספים – צרו עמנו קשר באתר עכשיו!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here