אם אתם חובבי אנימציה ועיצוב ומעוניינים ללמוד מקצוע מבוקש ומעניין שנותן לכם אפשרויות תעסוקה מגוונות בסיום הלימודים, אתם מוזמנים לשמוע פרטים נוספים על קורס אפטר אפקטס! לקבלת תוכנית לימודים מפורטת, אתם מוזמנים למלא את הטופס המצורף.

תוכנת אפטר אפקטס היא תוכנה פופולארית המאפשרת למשתמשים בה ליצור מגוון אפקטים ויזואליים מיוחדים ועשירים עבור כל קטע וידיאו. התוכנה מאפשרת למשתמש בה לשנות למעשה את השכבות השונות בסרטון הווידיאו ולהוסיף להן אפקטים שונים כמו גרפיקה או סאונד לבחירתכם. התוכנה היא למעשה תוכנה מקבילה לפוטושופ של התמונות הסטטיות.

אז אם גם אתם רוצים ללמוד מקצוע מעניין וליהנות מכל שיעור, קורס אפטר אפקטס הוא בדיוק בשבילכם. נשמח לצרף גם אתכם לאלפי הבוגרים המרוצים שהצליחו והשתלבו במקומות עבודה מרתקים עם סיום הלימודים.

מה לומדים?
תוכנית הלימודים בקורס עשירה ומגוונת. היא כוללת הרצאות פרונטאליות בנושאים שונים ומגוונים, כאשר בהתחלה תקבלו הרצאות מבוא להכרת התוכנה ויתרונותיה. בהמשך תלמדו בין היתר כיצד יוצרים אפקטים מיוחדים, כיצד עובדים בתלת מימד, איך מייבאים חומרים חיצוניים ואיך עובדים עם צבעים וטקסט.

מהם תנאי הקבלה?
על מנת להתקבל לקורס אפטר אפקטס אתם צריכים לדעת לעבוד עם מחשב ועם מספר יישומים בסיסיים כמו תוכנת הפוטושופ. כל ידע נוסף בתחום יכול רק לעזור לכם במהלך הקורס, אבל הוא לא תנאי לקבלה. בנוסף לכך תידרשו להיות בעלי ידע בסיסי בשפה האנגלית.

אפשרויות תעסוקה:

אם סיימתם את כל מטלות הקורס ועמדתם בהצלחה בבחינות תוכלו להשתלב לעבודה במקומות רבים הדורשים את הידע והניסיון בהפעלת תוכנת האפטר אפקטס. בין היתר תוכלו לעבוד בחברת פרסום אשר מפיקות סרטוני פרסומות לטלוויזיה, לאינטרנט או לקולנוע. תוכלו גם להשתלב בתעשיית סרטי האנימציה.

אז אם החלטתם לשלב בין עיצוב לעולם המחשב ולהתקדם גבוה, נשמח אם תגיעו לפגישת ייעוץ במהלכה תוכלו לשמוע על תוכנית הלימודים העשירה והמגוונת שלנו וכן לברר פרטים נוספים על אפשרויות תעסוקה עתידיות. לכל שאלה נוספת אתם יכולים ליצור איתנו קשר ולהשאיר את פרטיכם האישיים באתר ונשוב אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here