יצירתיים? אוהבים לעצב תמונה? מלאו פרטיכם באתר וגלו את כל מה שרציתם לדעת על לימודי גרפיקה בצפון תוכניות הלימוד, המסלולים והמלצות על טובי מוסדות הלימוד בצפון.

מהי גרפיקה?
לימודי גרפיקה עוסקים בהקניית כלים ומיומנויות לעיצוב ולהצגת תכנים ומסרים חזותיים במגוון מדיות.
הלימודים מתאימים למי שאמנות ועיצוב קרובים לליבו ואשר מעוניין להפוך אהבה זו למקצוע. בנוסף לפיתוח
כישורי העיצוב זוהי הזדמנות אמיתית ללמוד את היכולת להעביר מסרים שיווקיים באמצעים שאינם מילוליים אלא ויזואליים. זוהי אמנות לשמה ועבור חברות רבות במשק, מדובר באתגר לא קטן.

חולמים עיצוב? יצירתיים? אוהבים להמחיש רעיון באמצעות תמונה במקום במילים? כאן תמצאו את כל התשובות שחיפשתם בתחום הגרפיקה. מילוי קצר של הטופס באתר ואנחנו נמליץ לכם על תוכניות לימודי הגרפיקה המובילות במשק, במוסדות הלימוד המצטיינים בתחום זה!

תוכנית הלימודים:
התכנים בקורסים של לימודי גרפיקה בצפון הם רבים ומגוונים, בין היתר ניתן למצוא נושאים כגון תולדות העיצוב הגרפי, צבע, פרסום, קומפוזיציה, סגנונות עיצוב, שיווק, עיצוב למדיה ממחושבת, לימודי תוכנה כגון פוטושופ, פריהאנד, אילוסטרייטור, פלאש, תרגום מסרים מילוליים לחזותיים, הגשה לדפוס, מיתוג, סקיצות, סיורים מקצועיים והכנת תיק עבודות.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת מעצב גרפי מטעם מוסד הלימודים בו למד. לימודי הגרפיקה מכוונים את התלמיד לחשיבה יצירתית בהיבט המעשי וגם בזה החשיבתי. הם מעודדים פיתוח חשיבה יצירתית ונותנים כלים לפיתוח רעיון ועיצובו באמצעים חזותיים.

בוגרי הקורס ימצאו אפשרויות תעסוקתיות רבות ומגונות כמו דפוס, טלביזיה, חברות סלולר, אינטרנט ועוד.

קורס גרפיקה- ואחר כך?
לימודי גרפיקה מאפשרים רכישת כלים ומיומנויות בתחום העיצוב. הלימודים מכוונים את התלמיד לחשיבה יצירתית בהיבט המעשי וגם בזה החשיבתי, של ביטוי וויזואלי במדיות השונות. הלימודים מעודדים פיתוח חשיבה יצירתית שתאפיין את התלמיד בעבודתו.

עוד רוכש התלמיד כלים לפיתוח רעיון, מחשבה, קונספט ועיצובו באמצעים חזותיים. האפשרויות להשתלב בשוק העבודה הן רבות ומגוונות וישנו ביקוש רב לבוגרים היודעים להפוך רעיון לתמונה, ובעלי חשיבה יצירתית וחדשנית. התקשורת מושתת בעיקרה על דימויים חזותיים.

המידע החזותי מועבר בכל סוגיה השונים של המדיה כמו דפוס, טלביזיה, מסך המחשב ואפילו דרך הטלפון הנייד. ככל שהדימוי החזותי יהיה נועז יותר, מסקרן יותר, רעננן יותר, תשומת הלב אליו תהיה רבה יותר ובכך מושגת בעצם המטרה העיקרית בשיווק מוצר, רעיון, מידע או כל דבר אחר.

מלאו פרטיכם באתר וקבלו מידע נוסף על לימודי גרפיקה בצפון, המוסדות המובילים, הנושאים הנבחרים והיקף הלימודים, וכן את כל ההטבות ההנחות והצעות המחיר המשתלמות ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here