מועד הבחינה מתקרב? לא יודעים איך להתכונן לזה? רוצים לשפר את ציון הבגרות בחיבור ולהצליח? הגעתם למקום הנכון. באתר זה תוכלו לקבל טיפים להצלחה בבחינה וגם ייעוץ והכוונה לגבי מסלולי הלימוד שיתאימו לכם ללא כל התחייבות! 

רבים חושבים כי יש ביכולתם לעבור בחינה זו בהצלחה גם ללא הכנה מוקדמת. ההיפך הוא הנכון. בחינת הבגרות בחיבור אין משמעותה כתיבה ללא כללים. כתיבת חיבור מתבצעת על פי כללים מוגדרים, במבנה נכון, ביכולת ניסוח גבוהה, בהעמקה והסקת מסקנות נכונה.

רוצים להצליח בבחינה? מלאו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ בחינם ומבצעים אטרקטיביים לגולשי האתר בלבד!

חיבור? מחברים את הכל לציון מוצלח!

1. תרגול כתיבת חיבור – במהלך הלימודים חשוב לתרגל (ולא רק לשנן את המבנה הנכון לכתיבת חיבור). התרגול כולל כתיבת חיבורים רבים ובדיקה שלהם על ידי מורים מקצועיים ומנוסים. קבלת הערות על המבנה והניסוח ושיפור החיבור.

2. תרגול על פי זמנים – התרגול בבית כולל לא רק ניסוח נכון אלא גם תכנון נכון של זמן. עליכם לקבוע זמנים מדויקים לכל שלב כדי שתוכלו לוודא בזמן הבחינה כי אתם עומדים בזמנים. פרקי זמן יוקצבו לבחירת נושא, לרישום נקודות, לכתיבה ולבדיקה סופית של החיבור בכללותו.

3. בחירת הנושא בבחינת הבגרות – מאחר ועל הנבחן לבחור נושא אחד לבחינה מתוך 6 נושאים מוצעים, סמנו, בשלב הראשוני, מספר נושאים שיש לכם ידע רב  לגביהם ותוכלו להביע עמדה.

4. שלילת יתר הנושאים – לאחר שסימנתם מספר נושאים מעניינים, רשמו לכל אחד מהם מספר נקודות שתוכלו לפתח במהלך הכתיבה. הנקודות צריכות להתייחס רק לנקודת המבט שבחרתם ולא לתתי סעיפים שונים שאין קשר ביניהם. בחרו את הנושא הטוב ביותר.
הכנה נכונה תשפר לעין ערוך את יכולת הכתיבה ותביא אתכם לשיפור המיומנות כך שבמענה על טופס בחינת בגרות בחיבור, כתיבתכם תזרום ואתם תוכלו לדעת בוודאות כי עניתם על הבחינה בצורה המיטבית.

רוצים לדעת לכתוב חיבור מושלם? מלאו פרטים וכל המידע על מסלולי הלימוד, המבצעים האטרקטיביים וההטבות לגולשי האתר בלבד, כבר בדרך אליכם! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here