לא תוכלו לברוח מזה, אם אתם מתכננים להתקבל ללימודים גבוהים, אין מנוס מקורס השלמת בגרויות בדרום המפתח ללימודים אקדמיים שתמיד רציתם. כל התשובות, הפרטים והעדכונים כאן לפניכם!

תעודת בגרות היא מסמך רשמי המוענק על ידי משרד החינוך לכל מי שעבר את חובות הבחינה במקצועות שקבע המשרד. חובות אלו שעצם קיומן מזכות אותך בתעודת בגרות מחייבות קבלת ציון עובר ומעלה בבחינות הבגרות בהיקף של 21 יחידות לימוד לפחות. מקצועות בחינת הבגרות נחלקות למקצועות חובה לבגרות ואחרות הן מקצועות בחירה, שמתוכם כל נבחן יכול לבחור מספר מקצועות בהם הוא רוצה להיבחן בתנאי ובצמוד לחובה של צבירת מספר יחידות לימוד כולל המזכות אותו בתעודת בגרות.

מקצועות חובה ומקצועות בחירה בקורס השלמת בגרויות בדרום:
כפי שכבר הוזכר לעיל מקצועות הבגרות נחלקים לשניים: בגרויות חובה ובגרויות בחירה. מקצועות החובה כוללים מתמטיקה בהיקף של 3 יחידות לימוד לפחות, אנגלית בהיקף של 3 יחידות לפחות, ספרות בהיקף של 2 יחידות, תנ"ך בהיקף של 2 יחידות לימוד, הבעה עברית יחידת לימוד אחת, לשון יחידת לימוד אחת ומקצוע מוגבר אחד לבחירה בהיקף של 5 יחידות לימוד.

מקצועות הבחירה המזכים בתעודת בגרות הם שונים ומגוונים וכוללים בגרות בפיסיקה, בגרות בכימיה, בגרות במדעי המחשב, בגרות בכלכלה, בגרות בסינית, בגרות בצרפתית, בגרות במדעי החברה, בגרות בביולוגיה, בגרות באומנות, בגרות בגיאוגרפיה, בגרות בערבית, בגרות במוסיקה, בגרות בפסיכולוגיה ועוד.

קורס השלמת בגרויות בדרום מכוני הכנה:
בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר המועמדים המתבקשים להתקבל ללימודים אקדמיים במכללות ובאוניברסיטאות השונות ברחבי הארץ. בעבר רוב אלו אשר היו זכאים לתעודת בגרות היו בוגרי התיכון השונים, מגמה זו השתנתה וכיום יש מספר לא מבוטל של בוגרי תיכון שאין בידם תעודת בגרות מלאה או כאלה המעוניינים לשפר את ציוניהם.

הביקוש הרב לקורסי השלמת בגרויות ושיפור הציונים על מנת להתקבל לחוג אקדמי נחשק פיתחה מערך של מכונים ורשתות שעיקר התמחותם הכנה לבגרות וללימודים אקדמיים ומחוץ לבית ספר תיכון זה או אחר. מכוני ההכנה הללו מקצועיים עם צוות מורים מנוסה מן השורה הראשונה.

רשימת מוסדות הלימוד בדרום להשלמת בגרויות:

רשימת מוסדות הלימוד בדרום בו תוכלו להשלים ולשפר בגרויות היא: אונברסיטת בן גוריון בבאר שבע, המרכז הקדם אקדמי במכללת ספיר, מכללת אפיק, המכללה האקדמית אשקלון, המכללה הקדם אקדמית אחווה, רשת אנקורי, רשת High q, גבע ועוד מגוון רחב של מוסדות ומכללות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here