זה הזמן לבחור מקצוע שיש בו עתיד תעסוקתי! מעניין אותך לדעת היכן הכי כדאי ללמוד? איפה תקבלו הטבות והנחות משמעותיות? אנחנו כאן לעשות עבורכם סדר.

הנהלת חשבונות סוג 1 הוא מקצוע שמאז ומתמיד היה לו ביקוש בשוק העבודה והוא לא מושפע מ"אופנות" או טרנדים למיניהם. בעקבות התפתחות הכלכלה במשק המודרני בארץ, הביקוש למנהלי חשבונות רק הולך וגובר. לימודי הנהלת חשבונות נפרשים על פני מספר קורסים, לפי בחירת התלמיד, סוג 1, סוג 2 וסוג 3.

התחילו לקדם את הקריירה המקצועית שלכם! הקליקו כבר עכשיו על הטופס המקוון והשאירו פרטיכם, אנחנו נשוב אליכם עוד היום ללא כל התחייבות עם כל הפרטים על הקורסים הטובים ביותר עבורכם.

מהי הנהלת חשבונות?
הנהלת חשבונות הוא תחום העוסק בכל מה שקשור לחשבונאות פיננסית. תלמידי קורס הנהלת חשבונות
סוג 1 נחשפים לעולם מרתק של ניהול חשבונות, משכורות, מע"מ וניכוייו, מאזני רווח והפסד ועוד.

הקורס הוא שילוב של לימודים תיאורטיים ומעשיים המאפשר לתלמידים היכרות עם עולם החשבונאות הפיננסית בשילוב של פרקטיקה ותרגול מעשי בניהול חשבונות.

לימודי הנהלת חשבונות הם המענה המושלם לכל מי שמספרים מאתגרים אותו והוא בעל חשיבה אנליטית.

תוכנית הלימודים:

לימודי הנהלת חשבונות סוג 1 אורכים כעשרה חודשים במהלכם נלמדים נושאים מגוונים בתחום החשבונאות הפיננסית כגון מבוא להנהלת חשבונות, מס ערך מוסף, משכורות וניכויים, ניהול מלאי, עריכת דוחות כספיים,עסקאות משותפות, רשויות מקומיות, מוסדות ללא כוונת רווח (כגון עמותות) ועוד.

בתחום המסחר והמשק נלמדים נושאים כגון מושגי יסוד בכלכלה, מושגי יסוד בבנקאות, מונחים במערכת המיסים בישראל ועוד. ישנה גם נגיעה בתחום החישובים המסחריים בהם נלמדים נושאים כמו חישובי רווח והפסד, חישובי ריבית והצמדה והפרשי שער, סדרות חשבוניות והנדסיות, חישובי ריבית והצמדה, ניכיון שטרות והמחאות דחויות ועוד.

לצד הלימודים התיאורטיים מתקיימים גם לימודים מעשיים בהם נרכש ידע בתחום חשבונאות מעשית ממוחשבת.

תנאי הקבלה:

תנאי הקבלה להנהלת חשבונות סוג 1 הם 12 שנות לימוד או 11 שנות לימוד ושנת ניסיון מקצועי אחת לפחות.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת גמר מנהל חשבונות סוג 1, תעודת מקצוע המוכרת ע"י משרד התמ"ת.

התחילו כבר עכשיו לתכנן את העתיד שלכם! מלאו פרטים עוד היום בטופס המקוון וקבלו מאיתנו הצעות והמלצות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here