אוהבים להפוך מצבי תנועה לתמונה דוממת? קורס צילום סטילס יראה לכם איך עושים את זה בצורה בטובה ביותר. מלאו פרטיכם באתר וקבלו מידע שיעזור לכם לבחור את הקורס המתאים לכם מבחינת תכנים, מיקום ועלויות.

רגעים מוקפאים:
בניגוד לצילום וידאו בו המראות הן כשל סרט קטן על תנועה וצליל, צילום סטילס הוא אמנות מורכבת ועדינה שבעזרתה מתועדים רגעים של תנועה, מבט, מראה, וכל דבר אחר, בצורה דוממת. צלם מוכשר יצליח להעביר את תחושת התנועה גם בצילום זה.

קורס צילום סטילס מאפשר לכם לרכוש את הטכניקות השונות בצילום והדרכים להפקת תמונה המדברת בעד עצמה.

צילום סטילס הוא אמנות בפני עצמה המזכירה ציור מאחר והוא נותן מקום לביטוי עצמי של הצלם, שיכול להשתמש באפקטים מיוחדים ולהדגיש חלק בתמונה, להצל או להבליט רקע של התמונה, לטשטש חלק מהמצולמים ולהדגיש אחרים ועוד המון שיטות לצילום מיוחד.

על הלימודים:
אם גם אתם החלטתם לשלב בין אהבתכם לצילום לבין לימודים מתקדמים בנושא, תוכלו למצוא אצלנו, מכללה לצילום, מגוון רחב של קורסים בנושאים שונים ומעניינים. תכני הלימוד כוללים חומר עיוני ומעשי וכל אחד ימצא בודאי את הקורסים המעניינים אותו במיוחד.

הקורס מתקיים בשתי רמות – קורס מתחילים וקורס מתקדמים.

בקורס למתחילים נלמדים יסודות הצילום ברמה הבסיסית יותר, המאפשרים היכרות עם המצלמה, השימושים הרבים בה, הבנת הטכניקות ליצירת תמונת סטילס בסגנונות שונים, וכל מה שמאפשר לנו להתחיל ולצלם בדרך פחות חובבנית ועם יכולת לביטוי עצמי.

לימודי צילום למתקדמים:
קורס למתקדמים מעמיק את הידע שנרכש בקורס למתחילים ומרחיב את הידע בטכניקות צילום מורכבות, עריכת תמונות דיגיטליות, תוכנות מחשב, ריטוש, תיקון צבע, שימוש בתאורה מלאכותית, צילום בתנאי מורכבים כמו ערפל או לילה, ציוד היקפי ועוד.

בין הקורסים השונים המועברים על ידי מיטב המרצים תלמדו בין היתר על תולדות הצילום, תולדות האומנות ויסודות הצילום. בין הקורסים המעשיים חומר הלימוד כולל קורסים בכמה רמות למתחילים ולמתקדמים כמו לדוגמא צילום דיגיטאלי, צילום יום וצילום לילה, תאורה וצילום, צילומי שחור לבן ועוד מגוון קורסים בנושאים שונים.

מלאו פרטיכם באתר והיחשפו למכונים המובילים ביותר בתחום של קורס צילום סטילס. אנו נציג בפניכם את כל האופציות לבחירתכם, מבוססות על מידע שריכזנו מבחינת מיקום, תכנים ועלות מומלצת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here