חובבי צילום? רוצים להעמיק את הידע? קורס צילום מתחילים נוצר במיוחד עבורכם. הירשמו באתר וקבלו מאיתנו את כל הפרטים על קורסים למתחילים, היכן מתקיימים, מה היקפם, מה לומדים ומי המורים וכל זאת עוד היום.

מנציחים רגע:
כל חובב צילום יודע כי לא די במצלמה משוכללת על מנת להפיק את הצילום המושלם, כזה שייחקק בזכרון ויאפשר לצופה בתמונה להבין את ההתרחשות רק מצפייה בתמונה וללא צורך בפירושים מילוליים.

צילום הוא אמנות לכשעצמה ונותנת ביטוי לצלם להעביר מסר או רגע בחיים בצורה מדויקת וברורה.

הקפאת הרגע:
צלם טוב הוא כזה שבתמונות שלו רואים את הקמטים כולם בפניו של הקשיש המחייך היושב על ספסל, את גומת החן בפניו של תינוק צוחק, את הבעת הפנים הדרמטית המשתקפת על פני מפגין משולהב ואת הרוך והעדנה בפניהם של חתן וכלה ביום חתונתם.

קורס צילום למתחילים נועד לכל מי שמעוניים להעמיק את הידע לו ולרכוש טכניקות צילום נוספות, ומבין את הכוח שיש בידי המצלמה להעברת מסרים מושלמים.

הרחיבו את אופקיכם בתחום הצילום. מלאו פרטיכם באתר וקבלו מאיתנו את כל המידע הנדרש ללימודי קורס צילום למתחילים, הצעות מחיר מהמוסדות המובילים, ביניהן תוכלו להשוות לפני שתגבשו החלטה.

לכל תמונה יש התחלה:
צילום הוא ענף רחב ומגוון ולא ניתן ללמוד את כל הטכניקות והמרכיבים שלו בקורס אחד, לכן מחולקים הלימודים לקורס צילום למתחילים ולקורס צילום למתקדמים, כאשר במתקדמים ניתן גם לבחור מסלול התמחות כמו צילום אופנה, אירועים, עתונות ועוד.

בקורס למתחילים נרכשים הכלים והמיומנויות הבסיסיות העוזרות להבנה טובה יותר של המצלמה ושל השימושים בה. כך למשל תלמדו על ההיסטוריה של הצילום, על שימוש בזום, סוגי עדשות שונים והשימוש בהן, צילום פנוראמי, צילום ממוקד, זוויות צילום, אור וצל, היכרות עם המצלמה על כל מרכיביה ושימושיה השונים ועוד.

במהלך הקורס תצאו לצילומי חוץ ותלמדו לקלוט דרך עין המצלמה זוויות מעניינות, צבעים ומראות שבעבר אולי לא התייחסתם אפילו לקיומם.

תוכלו ללמוד איך להדגיש צבע מסוים בתמונה, כמו למשל עגבנייה אדומה ובשלה בלב ליבו של שוק מלא, ולצלם אותה באופן כזה שתמלא את התמונה כולה עד כי אפילו רסיסי המים שעליה ינצנצו בתמונה.

התמורה:

קורס צילום למתחילים לא יהפוך אתכם לצלמים מקצועיים אבל בהחלט יקנה לכם את ההבנה הבסיסית הנדרשת מכל צלם מקצועי, של המצלמה והשימוש בה.

בהמשך תחליטו אם אתם מסתפקים בידע שרכשתם או אם תרצו להתקדם ולהעמיק את הידע ואף להפוך אותו למקצוע, תוכלו להמשיך במסלול למתקדמים.

התחילו לראות את העולם דרך עין המצלמה רק אחרי שתקבלו מאיתנו את כל המידע שיסייע לכם בבחירת קורס צילום למתחילים הטוב לכם ביותר הן מבחינת נגישות, הן מבחינת התכנים והן מבחינת המחירים. הירשמו באתר וקבלו מאתנו את כל ההמלצות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here