רוצים ללמוד את אחד המקצועות הנחשקים ביותר במשק? מלאו פרטים וקבלו מאיתנו את כל המידע הנדרש על לימודי כלכלה, מחירים, הטבות והמלצות למכללות המובילות!    

תחום הכלכלה המקומית והעולמית הוא תחום שהתהפוכות והשינויים שהוא עובר הם דרמטיים, מאתגרים ומרתקים, וכמובן שבעלי השפעה על ההתנהלות החברתית, המקצועית, הפוליטית והעסקית. אם בא לכם להיות חלק בשינויים האלו, להשפיע ולתרום בארגון ואף מחוצה לו, הרי שלימודי כלכלה וחשבונאות הם התשובה המושלמת עבורכם.

רוצים להבין את כלכלת המשק ולתרום לשינויה? כל ההמלצות, כל מקומות, כל המידע על מסלולי לימודים, היקפם, רשימת הקורסים ומחירם נמצאים במרחק מילוי פרטים בטופס המקוון. מלאו הפרטים עכשיו והתחילו לחשוב כלכלי!

בשל ההתפתחות המואצת של כלכלת ישראל, וזו הגלובלית, קיים ביקוש רב לאנשים מקצועיים המתמחים בכלכלה ובחשבונאות וזהו מסלול לימודים נחשק בקרב סטודנטים רבים המבינים את האפשרויות המקצועיות המגוונות העומדות בפני בוגרי מסלול לימודים זה.

תכני הלימוד הנרכשים:
תוכנית הלימודים במסלול המשלב לימודי כלכלה וחשבונאות, מורכבת מתכנים תיאורטיים והתמחות מעשית בשני התחומים.

תוכנית הלימודים מכילה קורס מבוא בכלכלה וקורס מבוא בחשבונאות, בתוכם נכללים היכרות עם תהליכי הרישום החשבונאי, ניתוח תוכניות ביקורת, כיצד להכין דוחת כספיים, ניתוח תהליכים ופעולות בשוק ההון, כתיבת תוכניות ביקורת, הערכת חברות עסקיות ופרויקטים עסקיים. תוכנית הלימודים התיאורטיים משולבת, כאמור, בתרגול מעשי.

תנאי קבלה:
תנאי הקבלה עבור לימודי כלכלה וחשבונאות ברוב מוסדות הלימוד מותנים בתעודת בגרות מלאה ובציון פסיכומטרי.

היקף הלימודים:
מסלול לימודי כלכלה וחשבונאות נפרש למשך 3 עד 4 שנים. בנוסף נדרשת הסמכה בראיית חשבון שם חייבים הסטודנטים לעשות התמחות ולעבור בהצלחה את מבחני לשכת רואי החשבון.

תכננו את העתיד המקצועי שלכם עוד היום! מלאו פרטים ואנו נציג בפניכם תוכניות לימודים מגוונות, הטבות והנחות מיוחדות במכללות הטובות ביותר בארץ!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here