אוהבים אתגרים חשבונאיים? למה שלא תהפכו אותם למקצוע? לימודי הנהלת חשבונות בנתניה יקנו לכם את הידע הנדרש להשתלבות מקצועית בכל ארגון שתחשקו בו. 

לימודי הנהלת חשבונות מרכזים בתוכם אוסף רחב ומאתגר של נושאים מתחום החשבונאות הפיננסית באמצעותם תרכשו כלים ומיומנות שיקלו עליכם בעתיד המקצועי שלכם. בין נושאי הלימוד הרבים תמצאו תכנים כמו ניכויי מע"מ, מאזני רווח והפסד, המרות מבע חוץ, חישובי שכר, ניהול ובקרת תזרים מזומנים, ניהול חשבונות ועוד.

הלימודים משלבים מסלול עיוני עם זה המעשי, כאשר בחלק המעשי מתאפשר תרגול רב בתוכנות ניהול חשבונות ממוחשבות ושאר הנושאים הנלמדים בחלק העיוני.

מלאו פרטיכם באתר וקבלו מידע רלוונטי נוסף על לימודי הנהלת חשבונות, על צוות המורים המקצועי והמיומן, על היקף הלימודים והתכנים וכל ההטבות והצעות המחיר האטרקטיביות ביותר!

מה לומדים?
לימודי הקורס מגוונים ומרתקים, והקורס מציע לימודים תיאורטיים יחד עם התנסות מעשית – ידנית ואף ממוחשבת. עוד במסגרת קורס הנהלת חשבונות תמצאו לימודי חשבונאות פיננסית, תהליך כולל של ניהול חשבונות, משכורות,
ניכויי מע"מ, ניהול קופות, מאזנים ועוד.

העתיד:
לימודי הנהלת חשבונות פותחות דלתות רבות במגוון תחומים במשק מאחר ולא קים גוף או ארגון עסקי שהוא, שלא זקוק לשירותי הנהלת חשבונות. הדבר יבוא לידי ביטוי בעסקים קטנים, חברות גדולות,
פרטיות או ציבוריות, ארגונים ממשלתיים, עמותות ועוד.

האתגרים המקצועיים הם רבים והחשיפה היא לתחום המשמעותי ביותר בכל ארגון- הכסף.

תנאי הקבלה ללימודים:
תנאי הקבלה ללימודי הנהלת חשבונות סוג אחד או סוג 2 הם שתים עשרה שנות לימוד, או לחילופין אחת עשרה שנות לימוד ושנת ניסיון אחת. הלימודים מתקיימים במסלול ערב ובמפגשים דו שבועיים המתפרשים על כעשרה חודשים. בוגרי הקורס יקבלו תעודת מנהל חשבונות, המוכרת אף על ידי משרד התמ"ת.

מלאו את פרטיכם בטופס המקוון עכשיו, וקבלו את כל ההמלצות על לימודי הנהלת חשבונות בנתניה, ואת הצעות המחיר המשתלמות ביותר לתכנון העתיד המקצועי שלכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here