עומדים בפני בחינת הבגרות בספרות? רוצים לקבל מידע על שיפור ציון בבחינת הבגרות? הגעתם למקום הנכון! באתר זה תוכלו לקבל מידע מועיל וגם ייעוץ והכוונה מקצועית בחינם, פרטים על מסלולי לימוד של בתי הספר המובילים.

בחינת הבגרות בספרות עלולה להראות לנו כמייגעת וקשה מאחר והיא כוללת חומר לימוד רב ויכולת הבנה וניתוח של יצירות ספרותיות שונות אשר כתובות בשפה גבוהה אשר בדרך כלל אינה מדוברת ביום יום.

זה כל הסיפור?
אכן כן. בגרות בספרות אינה כזה סיפור, או אפילו פיסקה. כל שעליכם הוא להחליט שאתם באמת מוכנים ורוצים לעבור את הבגרות! אנחנו כאן בשביל הרצון שלכם. בחרו מיקום, שעות לימוד, אופן לימוד ואתם בדרך להקל את חיפוש העבודה בעתיד, את ההרשמה ללימודים העתידיים שלכם! כיום קיימים קורסים להשלמת בגרויות בכל תחום. ההרשמה קלה ונוחה, ללא דרישות סף. הדרישה היחידה היא "טוסיק" ורצון אמיתי לעבור את הבגרות החסרה.

בגרות במקצוע ספרות יכולה להיות עלילה מעיקה או עלילה נעימה עם פיות ושדונים  מתוקים. הכול תלוי בגישה שלכם. תנו לעצמכם מרגוע מהמחשבה המטרידה – בגרות בספרות חסרה. זה מציק, לא נעים, אך מה לעשות הכרחי על מנת להיות זכאי לתעודת בגרות. וכל זו החובה היחידה שעליכם להשלים, קטן עליכם!

בגרות בקלות? צרו קשר ותקבלו מידע על קורסי הכנה ומסלולים שיתאימו לכם בדיוק!


בחינת הבגרות – למי כדאי לשפר את הציון?

⦁    קודם כל לאלו שלא נבחנו כלל בבחינת הבגרות או שניגשו אל הבחינה ונכשלו בה. בחינת הבגרות בספרות היא אחת ממקצועות החובה אשר ציון עובר בה מהווה תנאי לקבלת תעודת בגרות.

⦁    לנבחנים אשר מעוניינים לשפר את ממוצע הבגרויות בקלות, כדאי לבדוק האם הם נמנים באחת מהקבוצות הבאות –
– תלמידים הומאניים אשר מתעניינים ביצירות ספרותיות קלאסיות וקל להם יותר להתמודד עם חומר ספרותי מאשר עם מקצועות ריאליים.

– תלמידים שאוהבים לקרוא ספרים גם בשעות הפנאי, והקריאה מהווה עבורם פעולה מהנה.

– תלמידים בעלי יכולות ביטוי טובות או כאלו אשר מעוניינים להעשיר את השפה.

ומהן המיומנויות שצריך לרכוש כדי לעבור בגרות בספרות בהצלחה?

⦁    יכולת מיקוד בניסוח התשובות – אין מטרת הבחינה בספרות לקבל תשובות הנראות כקטעים המועתקים מהשיעורים שנלמדו בכיתה. מענה נכון אינו צריך להיות ארוך אלא צריך להיות מתאים. ככל שתשובתכם תהיה ממוקדת יותר כך תקבלו עבורה ניקוד גבוה יותר.

⦁    יכולת כתיבה ברורה ומסודרת- פסקאות מתאימות וסדר לוגי ונכון של התשובה. תשובה מבולבלת שהנקודות בה לא נרשמות בסדר הגיוני, לא תזכה אתכם בנקודות שהייתם ראויים להם וחבל.

⦁    יכולת ניתוח – כדי לענות נכון על שאלות הקטע הלא מוכר (unseen). פרק זה נכלל גם במתכונת 2 יחידות לימוד וגם במתכונת 5 יחידות הלימוד. כאן נדרש הנבחן להפגין יכולת התמודדות עם יצירה ספרותית (סיפור או שיר) לא מוכרת ולנתח אותה בכלים הספרותיים שלמד.

⦁    שינון חומר רב בעל פה (תוך כדי הבנתו כמובן) תסייע בהפגנת בקיאות בחומר.

סופרים אותי עם ספרות?
מקצוע ספרות אינה ספרות זולה.זהו תחום בו חוקרים ספרות, משוררים, סופרים, כותבים וכותבות. יש חוקים כמו בכל תחום לימוד. וצריך לדעת איך להתייחס לשפה דרך הספרות. מילה אחת יכולה להבדיל בין סיפור טוב או שיר מוצלח.

ישנה חשיבות ענפה לספרות בכל פלח ההיסטוריה. היא מובילה רעיונות, דעות, רגשות, מחשבות, וסתם שיגעונות. הבגרות החסרה לכם בספרות אינה צריכה להוות טורח. היא יכולה לעבור לכם כמו סיפור טוב, או ספר עסיסי, שרק חיכיתם לקרוא. מה רע להקל לעצמכם את החיים? השקיעו בעתיד של עצמכם והירשמו לקורסים להשלמת בגרויות.

איך עוברים בגרות בספרות בקלות? יוצרים קשר ומקבלים מידע על קורסים מקצועיים להשלמת בגרויות ללא התחייבות, במחירים ללא תחרות והטבות משמעותיות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here